>>>>>

Pasangan Pengantin Paling Pelik Yang Kelihatan Kembar Seiras

Mereka kelihatan dua orang wanita muda yang mengikat berkahwin dalam perkahwinan jantina yang sama - tetapi apabila anda menyelidik lebih mendalam, realitinya adalah jauh lebih rumit.
Ini adalah kerana pengantin, yang muncul dalam gambar perkahwinan mereka, sebenarnya pasangan heteroseksual yang tinggal di Rusia.

Di sebelah kanan (gambar atas) adalah Dmitry Kozhukhov, yang lebih suka dipanggil Alina Davis. Berusia 23 tahun, dilahirkan sebangai lelaki, melabelkan dirinya sebagai 'Androgyne', yang bermakna dia mempunyai dua identiti jantina. Yang berkata, Alina berasa lebih selesa sebagai seorang wanita - dan masih kuat tertarik dengan wanita lain.

Beliau telah berkahwin dengan Alison Brooks, 19 - dan salah satu cabaran utama yang dihadapi mereka untuk diterima masuk ke pejabat pendaftaran di Moscow jika kedua-dua mereka memakai pakaian pengantin. Walaupun kemarahan daripada kakitangan, majlis itu diteruskan, kerana tidak ada undang-undang mengenai pasangan memakai pakaian yang sama.

Beliau menambah: 'Kami tidak keseorangan dalam menghadapi masalah tersebut. Saya telah menulis kepada pasangan yang merancang perkahwinan yang sama dan takut kegagalan dengan pendaftaran. Sedar - anda tidak boleh ditolak.

'Lagipun, kanak-kanak perempuan adalah kaum hawa. Mereka yang indah. Jadi, jika seorang lelaki yang kelihatan seperti perempuan - ia indah.

0 Komentar untuk " Pasangan Pengantin Paling Pelik Yang Kelihatan Kembar Seiras "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info