>>>>>

Inilah 5 Manusia Pemuja Syaitan Paling Kejam di Dunia

Selain dunia ini dihuni oleh manusia-manusia yang berpedoman pada ajaran-ajaran yang benar yang mereka sebut sebagai agama, yang tidak lain adalah Bertumbu kepada kepercayaan akan kekuasaan Tuhan namun di dunia ini juga di huni oleh mereka yang menyebutnya sebagai pemuja setan, yang tidak lain adalah menyembah iblis.

Banyak sekali berbagai ajaran yang berkembang di masyarakat dunia mengenai pemujaan syaitan, salah satu yang paling terkenal adalah Satan Church. Tidak jarang banyak manusia yang hidup dengan kekejamanannya kerana mengatasnamakan syaitan. Pasti sangat mengerikan bukan, mereka gemar membunuh dengan sadis tanpa merasa berdosa kerana mereka meyakini apa yang mereka lakukan kerana untuk para satan.


Berikut ini adalah 5 manusia pemuja setan yang paling kejam di dunia yang begitu terkenal kerana kesadisannya.

#1. Ricky Kasso

Ricky Kasso mempunyai hidup yang digariskan dalam sebuah bulatan dan kehendak syaitan. Selain itu, Ricky juga mengakui bahawa syaitan berpenah berbicara kepadanya melalui sebuah perantara burung gagak. Ia pun tidak segan-segan untuk membunuh sahabat baiknya yang bernama Garu Lauwers di dalam sebuah hutan. Tidak hanya membunuh ia pun mencongkel mata Gary hingga keluar sambil berteriak bahawa ia sangat mencintai satan.
#2. Gaahl

Gaahl adalah seorang vokalis dari band beraliran black metal bernama Gorgoroth. Ia mengaku secara terang-terangan bahawa ia merupakan penganut satan. Pada tahun 2002 ia di tangkap kerana ia didapati telah menyiksa seoang pengunjung yang pada masa itu sedang menghadiri pesta. Ia mengumpulkan darah dari pengunjung tersebut dan di masukkan kedalam gelas lalu mengatakan bahawa ia akan mengorbankannya dan akan meminum darah tersebut. Ia juga kerap kali dilihat menggunakan pernak-pernik yang berbau satanisme.
#3. Hatred

Gambar di atas merupakan sosok wanita yang menjadi mangsa kesadisan dari sekumpulan band bernama Hatred. Mayat mangsa di bawa ke rumah mereka dan tubuh korban di gunakan sebagai ritual pemujaan satan. Mereka terus menyiksa tubuh Pahler hingga 1 thun dan terus melakukan sebuah ritual pemujaan syaitan.
#4. Rodrigo Orias Gallardo

Lelaki ini merupakan fans dari band black metal yang mendedikasikan hidupnya untuk memuja syaitan. Bermula dengan mentato tubuhnya dengan gambar pentagram yang ada di tangan kirinya dan juga tatu-tatu lambang syaitan lain di bahagian tubuhnya. Ia selalu menunggu seorang pendeta di tengah keramaian dengan maksud dapat menusuknya dengan mudah.

#5.Miranda Barbour

Miranda dan suaminya yang bernama Elytte di kenal sebagi pasangan pembunuh paling mengerikan di dunia. Terkhusus Miranda yang telah melakukan pembunuhan sejak umur 13 tahun dan ia mengaku bahawa ia melakukannya demi setan. Ia dan suaminya akhirnya di tangkap selepas kes berjaya di penyiasatan oleh pihak polis.
0 Komentar untuk "Inilah 5 Manusia Pemuja Syaitan Paling Kejam di Dunia"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info