>>>>>

Cuba Korang Teka Berapa Umur Gadis Kecil Dari Taiwan Ini

Mempunyai wajah comel dan awet muda adalah impian ramai orang. Jiika ada yang meneka usia anda lebih muda dari yang sebenarnya, itu adalah satu pujian yang pasti membuatkan anda bangga.
Pasti ramai yang menyangka usianya gadis ini begitu muda. Wajahnya yang comel seakan gadis kecil yang masih bersekolah rendah.

Dari  maklumat yang di dapati, gadis cantik ini berasal dari Taiwan. Di tempat beliau, Miwako adalah Idola yang sangat terkenal.

Tiada siapa dapat meneka dengan tepat usia Miwako! Maklumat yang di ambil dari Fan Page Miwako Sayumi di Facebook, gadis ini lahir pada tarikh 2 April 1986. Jika maklumat ini tepat, bererti usia Miwako kini adalah 27 tahun. Memang mengejutkan .. wajahnya masih cute, seperti gadis kecil berusia 7 tahun.

Gambar-gambar ini dikatakan diambil 2 tahun sebelumnya, bererti usia Miwako saat itu masih 24 tahun. Tidak hairanlah jika gadis ini menjadi salah satu Ulzzang (pemilik wajah terbaik) yang sangat terkenal. Kerana wajahnya begitu comel, terdapat banyak akaun Facebook palsu yang menggunakan gambar wajah Miwako.


0 Komentar untuk "Cuba Korang Teka Berapa Umur Gadis Kecil Dari Taiwan Ini"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info