>>>>>

Wanita Digelar Polis Paling Cantik Di Korea Jadi Viral

365Shares
SEORANG wanita yang berasal dari Korea Selatan ini telah mensensasikan laman Internet selepas dia diberi gelaran polis paling cantik dan comel di sana.
Memiliki raut wajah serta kebetulan tubuh badan langsing seperti seorang model, Kim Miso kini telah mula mendapat perhatian netizen di seluruh dunia.

Tampil unik dalam pekerjaan yang dilakukannya, Miso yang bekerja sebagai polis merupakan bekas model Maxim. Dia juga pernah tercalon sebagai ‘Miss Maxim 2014’.

Menurut sumber, wanita berusia 25 tahun itu tinggalkan dunia modeling dan mengejar impiannya dengan memasuki Akademi Polis Daerah dan kini berkhidmat di Jabatan Polis Metropolitan Seoul.


Miso_15

Seperti sudah menjadi satu trend, mana-mana wanita cantik yang memiliki pekerjaan yang tidak disangka-sangka pasti akan mendapat perhatian oleh netizen sekarang.

Sebelum ini, wanita cantik yang bekerja sebagai tukang sapu di Brazil serta jururawat paling seksi di dunia juga pernah mendapat perhatian ‘seantero’ dunia.

Kini giliran Miso meraih populariti sedemikian, jom lihat gambar-gambarnya yang mencetuskan ‘kegilaan’ masyarakat di bawah ini. – Agensi/MYNEWSHUB.CC
  W1

W2


W4


0 Komentar untuk "Wanita Digelar Polis Paling Cantik Di Korea Jadi Viral"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info