>>>>>

Guru Repot Polis Budak 5 Tahun Meraba Alat Sulitnya


Seorang guru sekolah pra-tadika di Florida yang menelefon polis selepas seorang pelajar berusia 5 tahun didakwa "meraba-raba di kemalu*nnya".

Guru tersebut melaporkan bahawa ini adalah kali kedua kanak-kanak lelaki tersebut, seorang pelajar di Blanche H. Daughtrey Sekolah Dasar di Bradenton, telah meraba beliau. Dia menghubungi polis selepas kejadian kali kedua, menyatakan bahawa tingkah laku kanak-kanak itu telah "meningkat" dan "menjadi agresif dan kasar sejak 2 minggu yang lalu."

Menurut sebuah blog yang popular tentang keibubapaan  "The Stir", mejelaskan, rasa ingin tahu anak-anak tentang bahagian-bahagian badan biasanya bermula sekitar usia 5-tahun, pada saat itu mereka tidak faham apa yang dianggap sesuai atau tidak. Walau bagaimanapun, blog tersebut yang menambah bahawa jika ada "corak tingkah laku seksual yang tidak sesuai," ia dapat menunjukkan bahawa ada sesuatu yang salah. "

Bagaimanapun tiada kes telah difailkan berhubung dengan insiden meraba-raba tersebut, yang dilaporkan berlaku pada 9 Oktober lalu.
0 Komentar untuk " Guru Repot Polis Budak 5 Tahun Meraba Alat Sulitnya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info