>>>>>

Gara-Gara iPhone 6,Lelaki Ini Sanggup Menyewakan Teman Wanitanya Yang Cantik


Pelbagai cara dilakukan seseorang untuk mendapatkan hal yang diinginkannya. Namun, kadang-kadang orang tersebut melakukan tindakan yang diluar batas. Seperti yang dilakukan seorang pemuda asal Shanghai, China ini.

Lelaki yang tak disebutkan namanya tersebut melakukan tindakan tidak masuk akal untuk mempunyai iPhone 6 yang baru keluaran. Dilansir dari stomp.com.sg untuk mendapatkan wang lebih, lelaki tersebut rela menyewa teman lelakinya yang cantik kepada lelaki-lelaki yang ada di sekitar Universitinya



Dalam foto terlihat seorang pemuda yang mengiklankan teman wanitanya dengan membawa papan iklan tentang perniagaan di sekitar Universiti Sonjiang. Bahkan dirinya menjadi perbincangan para onliner di sosmed kerana perniagaan Sewaan kekasihnya itu.

Ia bahkan menyenaraikan maklumat secara terperinci mengenai teman wanitanya yang mempunyai tinggi 170 cm, berat 48 kg serta bertaraf Virgo dan sedang belajar bahasa asing. Lelaki itu juga memberikan pilihan kecan seperti makan bersama, belajar ataupun bermain game.


"Aku putus asa kerana kekurangan wang untuk membeli iPhone 6 Jadi, aku menyewa teman wanita-ku yang cantik untuk disewa," ucap pemuda itu.

Seperti tulisan yang dinyatakan pada iklan, pemuda itu pun membuka harga 10 yuan atau $ 2 sejam, 50 yuan atau $ 10 sehari hingga 500 yuan atau $ 103 setiap bulan untuk menyewa kekasihnya.

Tindakan tersebut langsung menjadi sorotan pejalan kaki di sekitar Universiti Sonjiang. Mereka bahkan tak membayangkan tindakan yang dilakukan pemuda itu untuk mendapatkan iPhone 6 "Bagaimana kalau iPhone 7 sudah dikeluarkan, sama ada dia akan menyewa isterinya ?," tanya salah satu penduduk sambil terheran-heran.

Bagaimana menurut anda?
 
0 Komentar untuk "Gara-Gara iPhone 6,Lelaki Ini Sanggup Menyewakan Teman Wanitanya Yang Cantik"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info