>>>>>

Seorang Model China Bikin Gempar Kerana Mengupload Gambarnya Sedang Melakukan Pembedahan Plastik

Isu pembedahan plastik kini tengah menjadi isu yang hangat di China walau hal tersebut amat ditabukan kerana dianggap memalukan. Trend pertumbuhan ekonomi China menyebabkan tumbuhnya warga kelas menengah atas di Negeri Tirai Bambu tersebut.

Golongan masyarakat kaya ini tidak segan-segan mengeluarkan banyak wang demi menunjang gaya hidupnya, termasuk melakukan prosedur pembedahan plastik agar penampilannya lebih menarik. Biasanya yang melakukan hal ini adalah para wanita. Dan Korea Selatan merupakan destinasi utama untuk tujuan tersebut.

Belum lama ini seorang wanita China yang tidak disebutkan namanya dan berprofesi sebagai model membuat heboh kerana secara terang-terangan memuat naik foto-fotonya sedang melakukan prosedur bedah plastik di Seoul, Korea Selatan untuk memperbaiki prestasi beliau. secara terus terang ia mengakui bahawa kecantikannya tersebut kerana pembedahan plastik.

Beginilah wajah sang model sebelum operasi plastik yang membuatnya menjadi model laris

Tak pelak pengakuan jujur sang model ini membuat kehebohan di forum-forum internet di seantero China. Pro dan kontra banyak diungkapkan kepada sang model, walau lebih banyak yang bersikap kontra kerana merasa dibohongi.

Berfoto bersama salah satu dokter di depan klinik setelah menandatangani kontrak dan persetujuan

Di Korea, sang model menjalani beberapa prosedur bedah plastik sekaligus di sekujur tubuhnya untuk membuat penampilannya amat menarik. Prosedur bedah plastik yang dijalaninya amat menyakitkan.

Sang model menjalani prosedur bedah plastik di wajah

sang model menjalani bedah plastik di area dada, perut dan pinggang

masa pemulihan: prosedur bedah plastik ini amat menyakitkan, membuat wajahnya bengkak-bengkak dan terasa bagai terbakar

salah satu pose si model: beginilah hasil bedah plastik yang membuatnya cantik dan mendapat banyak job


Ternyata, terlalu lama menyimpan kebohongan itu tidaklah mengenakkan baginya. Oleh kerana itu, secara jujur ​​ia berkata "No Pain, No Gain". Pengakuan jujur ​​memang seringkali berbuah hujatan dan makian.

(Asiantown, Daily Lenglui)
0 Komentar untuk "Seorang Model China Bikin Gempar Kerana Mengupload Gambarnya Sedang Melakukan Pembedahan Plastik"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info