>>>>>

Pramugari Seksi Ini Ditangkap Seludupkan Dadah Dalam Kemaluannya

Seorang pramugari cantik asal syarikat penerbangan JetBlue, Carla Michelle Alvarado ditangkap pegawai kastam Lapangan Terbang Orlando, Amerika Syarikat, ketika ia selesai bertugas dalam penerbangan Bogota (Colombia) - Orlando kerana menyeludup dadah milik kartel dadah Colombia.

Untuk melakukan pekerjaan ini, ia dibayar sebanyak US $ 10,000 (kira-kira Rm30 ribu) untuk mengantarkan paket dadah tersebut kepada seorang kartel dadah Colombia bernama Jorge Luis Alomar di sebuah restoran berhampiran Lapangan Terbang Orlando.

Pramugari ini tertangkap tangan membawa heroin seberat 940 gram berupa pelet berwarna coklat yang kelihatan seperti gula-gula yang ia selitkan dalam beg pakaian dan sebahagian lagi berupa serbuk kristal yang ia masukkan ke dalam faraj sambil ia mengaku menggunakan tampon haid. Setelah digeledah secara teliti hingga tanpa busana, diketahui ia menyimpan heroin dalam faraj (gambar tidak boleh dipaparkan disini demi kesopanan)
Carla Michelle Alvarado
Carla Alvarado menjalani kehidupan ala jetset padahal ia hanya pramugari maskapai low cost. Ini salah satu fotonya ketika bercutir ke pulau eksotik di Pasifik

Carla Alvarado
Carla Alvarado dengan seragam pramugari bergambar dengan salah satu supercar koleksinya


Alomar sendiri langsung ditangkap dengan menggunakan Alvarado sebagai umpan. Kepada polis, Alomar mengaku ia selalu memakai jasa pramugari cantik ini sebagai sel penghantar dadah. Tak heran kalau pramugari cantik ini mempunyai banyak koleksi kereta mewah.(Daily Mail)
0 Komentar untuk "Pramugari Seksi Ini Ditangkap Seludupkan Dadah Dalam Kemaluannya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info