>>>>>

Perbuatan Terkutuk Remaja 13 Tahun Terbongkar

gambar hiasan


Pelabuhan Klang – Seorang kanak-kanak perempuan berusia enam tahun mendakwa kemaluannya ‘dipegang’ seorang remaja lelaki yang juga jirannya ketika bermain masak-masak di kawasan kebun berhampiran kediamannya, di sini, Isnin lalu.

Kejadian itu hanya diketahui ibu kanak-kanak itu kira-kira jam 6.30 petang selepas pulang dari tempat kerjanya apabila diberitahu jirannya yang lain yang terlihat perbuatan terkutuk remaja lelaki berusia 13 tahun itu terhadap mangsa.

Menurut ibu mangsa yang enggan dikenali, sebelum ini anaknya memang sering bermain di kawasan sekitar perumahan berkenaan bersama remaja terbabit, bagaimanapun, dia tidak mengesyaki remaja itu sanggup melakukan perbuatan keji itu terhadap anaknya.

“Ketika saya pulang ke rumah, saya dipanggil jiran yang memaklumkan mengenai perbuatan remaja terbabit dalam kebun di belakang rumahnya, namun, sebaik saja saya mendapatkan anak saya, remaja terbabit tiada di tempat kejadian.

                      
“Saya kemudian bertanyakan anak perempuan mengenai apa yang terjadi dan anak saya menceritakan apa yang berlaku,” katanya ketika dihubungi Harian Metro semalam.

Selepas mengetahui perbuatan itu, ibu mangsa terus pergi berjumpa dengan ibu bapa remaja itu di rumahnya sebelum membuat laporan polis di Balai Polis Pelabuhan Klang, dekat sini.

Katanya, ibu bapa remaja terbabit turut hadir bersamanya membuat laporan polis berkenaan.
Ketika dihubungi, ibu mangsa sedang membawa anaknya membuat pemeriksaan doktor bagi mengesahkan kejadian itu.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Klang Selatan Superintendan Goh Lee Fook ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dibuat ibu mangsa dan berkata pihaknya kini sedang menunggu laporan perubatan kanak-kanak terbabit sebelum siasatan lanjut dapat dijalankan, lapor Hmetro
0 Komentar untuk "Perbuatan Terkutuk Remaja 13 Tahun Terbongkar"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info