>>>>>

Misteri! Rahsia Gudang Bawah Tanah Di Kota New York (6 Gambar)

Misteri! Rahsia Gudang Bawah Tanah Di Kota New York (6 Foto) | Mungkin anda tertanya-tanya bagaimanakah sesebuah institusi itu menyimpan emas pelanggannya. Jika di Malaysia yang biasa kita lihat, mereka akan menyimpan di dalam peti besi. Di Kota New York pula, kami difahamkan terdapat satu rahsia gudang bawah tanah di sebuah bangunan. Rupa-rupanya ia merupakan sebuah tempat penyimpanan emas yang bernilai ratusan juta USD dan rata-rata pelanggan adalah dari seluruh dunia.

gudang1 

gudang2
;
gudang3 

gudang4
gudang5 

gudang6

Kalau bukan tempat menyimpan emas terbesar pernah ada,gudang ini masih dikatakan tempat tersimpanya emas paling banyak di dunia..untuk rekod semua emas ni bukan amerika punya..ada yang disimpan oleh syarikat gergasi dan orang kaya seluruh dunia..nak masuk sini pun kena buat temujanji 3 bulan sebelum pergi..

Terletak dikawasan lower Manhattan financial district, dikota New York . sebuah bangunan bercirikan Renaissance bediri tegak menjadi pusat perhatian disana.Setanding laa dengan gaya kehidupan mewah disana antara jalan Nassau dan jalan Hayden ,bangunan ini seakan didirikan sebagai istana yang sangat layak dikunjungi dengan kamera dan pintu yang dijaga oleh polis bersenjata lengkap cukup untuk mengingatkan siapa saja yang mungkin melihat,begitu ketatnya sistem keselamatan untuk sebuah bangunan biasa. inilah yang kita kenal sebagai the New York Federal Reserve Bank.
0 Komentar untuk "Misteri! Rahsia Gudang Bawah Tanah Di Kota New York (6 Gambar)"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info