>>>>>

Seorang Gadis Ditangkap Kerana Memukul Kekasihnya Yang Curang Di Depan Orang Ramai

Dailymail - Seorang wanita China ditangkap setelah memaksa teman wanitanya untuk berlutut di jalanan dan berulang kali menampar wajah sang lelaki.


Lelaki tersebut dituduh mengkhianati si wanita selepas membawa gadis lain ke apartmen di Hong Kong. Selepas teman lelakinya membawa keluar ke jalan dan mula memarahinya, orang ramai penonton berkumpul dan mula memvideokan adegan tersebut yang setelah itu diposting di YouTube.

Wanita 20 tahun, bernama Cheng, kemudian ditangkap atas tuduhan penyerangan umum, sementara mangsa, Chui 23 tahun, dibawa ke hospital


Tuduhan penyerangan berlaku Jumaat lalu di wilayah Kota Kowloon Hong Kong, selepas Chui membawa seorang gadis ke flatnya walaupun dia bercinta dengan Cheng. Cheng membuat Chui melutut di kaki lima penuh orang yang lewat, dan menuduhnya selingkuh dengan mengundang dalam gadis lain - yang berdiri di samping pasangan sepanjang adegan.


Namun, Chui berkeras dia tidak meminta gadis itu datang ke apartmen, berkata: "Dengar saya terlebih dahulu sebelum menumbuk aku."

Cheng kemudian mula menampar Chui di wajah, berteriak, "Kau mengkhianati ku!", Dan mendesak gadis satunya untukmemperkuat ceritan.

Adegan itu dirakam oleh seorang penonton, yang kemudian mengulas: "Sekurang-kurangnya putus dengan dia jika kau tidak melawan." Selagi para penonton lain mula campur tangan Cheng berteriak, "Bukan urusanmu!"

Selepas video dari insiden itu disiarkan dalam talian, menarik lebih daripada 700,000 hit dalam masa kurang dari tiga hari.
0 Komentar untuk "Seorang Gadis Ditangkap Kerana Memukul Kekasihnya Yang Curang Di Depan Orang Ramai"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info