>>>>>

Wanita Tua Ini Kelihatan Lebih Muda Selepas Melakukan Pembedahan Plastik


Keinginan wanita untuk tampil cantik sudah ada sejak dahulu kala, mungkin zaman dahulu untuk tetap kelihatan cantik mereka menggunakan ramuan-ramuan semulajadi atau yang lebih extrim pasang susuk bahkan lebih parah lagi dengan menggunakan tumbal, itu model cara mengekalkan kecantikan zaman dulu. Lain halnya dengan sekarang, untuk tampil cantik banyak wanita melakukan pembedahan plastik atau rawatan perubatan yang lain walaupun sebenarnya masih ada juga yang masih menggunakan hal-hal yang berbau mistik di era moden ini.

Hukum alam akan selalu membawa manusia pada kitaran hidup bersamaan dengan perjalanan waktu, manussia tidak akan mungkin kelihatan cantik sepanjang masa, kecantikan akam pudar seiring dengan berlalunya waktu. Raut tua seseorang biasanya akan bermula pada usia 40-an, kulit sudah tidak lagi terkesan erat meleakat tapi berbentuk sesuai dengan arah graviti, kelopak mata dan pipi menggelambir, punggung melorot dan lain sebagainya.

Wanita ini berjaya menyiasat hukum alam yang terjadi padanya, usia sebenarnya adalah 40 tahun tetapi dengan pembedahan platik berjaya membuatnya kelihatan 10 tahun lebih muda. Wajahnya kelihatan usia 30 tahunan, tapi saya tidak tahu dengan anggota tubuh yang lain jika tidak tertutup oleh pakaian

















1 Komentar untuk "Wanita Tua Ini Kelihatan Lebih Muda Selepas Melakukan Pembedahan Plastik"

Dahsyatnya teknologi sekarang..tp boleh brtahan lama ke operation tu?

Jom singgah ke blog QIOS Pulcher!
www.qiospulcher.blogspot.com

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info