>>>>>

Pemuda Ini Menemukan Otak Goreng Di Kfc England




Anda penggemar junk food? Berhati-hati apabila mengambil makanan segera seperti ayam goreng renyah khas KFC! Dailymail.co.uk melaporkan bahawa ada seorang remaja lelaki usia 19 tahun termasuk organ lain dari haiwan yang dijual oleh gergasi restoran makanan segera yang terkenal dengan slogannya Jagonya Ayam ini.

Ibrahim Langoo mengaku mencari otak goreng pada ayam KFC yang dipesannya. Saat itu, murid sekolah teater muzik di Institut Colchester ini sama dengan salah seorang rakan perempuannya untuk membeli salah satu menu KFC Inggeris, iaitu Gladiator Box Meal.

Ketika Ibrahim menikmati potongan ayam yang pertama, semuanya masih normal, baik rasa, daging serta kelazatannya. Namun, kemudian, kenikmatan itu berubah setelah dirinya membelah potongan ayam yang kedua. Bukan daging ayam yang ditemukannya melainkan organ lain yang mirip seperti otak.

Terkejut sekaligus jijik melihat otak dalam balutan tepung renyah ala KFC itu, dia mengambil gambar organ menjijikkan yang kira-kira panjangnya mencapai 7 cm. Kemudian gambar tersebut dipergunakannya untuk protes secara online ke pihak KFC cawangan Colchester, Essex, England, kerana ketika itu premisnya terlalu ramai sehingga tidak ada pekerja yang menanggapi bantahannya. Setelah menerima protes itu, pihak KFC menyampaikan permintaan maaf mereka kepada Ibrahim.

Selain itu, mereka juga mengatakan bahawa yang diterima Ibrahim adalah buah pinggang ayam tepung. Dan Ibrahim mendapat ganti rugi berupa voucher makan percuma di KFC sebagai ganti rugi atas kesalahan yang dilakukan pihak KFC, tetapi dia bersumpah tidak mahu makan ayam di KFC mana-mana.



2 Komentar untuk "Pemuda Ini Menemukan Otak Goreng Di Kfc England"

yay menjijikan sekali info yg menarik kunjungan balik nya bro www.naufalthedarkness.blogspot.com

thank infonya, bisa muntah sampe beberapa hari kalau sudah ketelan baru tahu apa yang dimakan, harus dituntut mestinya, g setimpal cuma dapat voucher sj :), mampir yuk ke sini cari tahu game kamu, thanks. (http://yuliusgames.blogspot.com)

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info