>>>>>

Lelaki Sepak Dan Pijak Muka Isteri Kerana Cemburu



Bangkok: Seorang lelaki telah ditahan oleh pihak polis selepas video perlakuan ganasnya menyepak  dan memijak muka isterinya telah tersebar di laman sosial.

Video yang berdurasi 45 saat tersebut telah menjadi perbaincangan hangat kerana tindakan 'dayus' lelaki tersebut di mana perbuatannya itu dianggap tidak berketemadunan.

Berdasarkan pemerhatian, lelaki itu dilihat menyepak muka isterinya menyebabkan di pengsan sebelum memijak muka isterinya sebanyak tiga kali dan menarik kolar baju untuk dicampakkan ke jalan.

Selepas mangsa diliaht tidak bergerak dia kemudiannya berlali bergi dengan membiarkan isterinya itu terbaring di tepi jalan.

Tanpa disedari aksi kejamnya itu dirakam oleh orang ramai yang kemudiannya dimuatnaik ke laman sosial.

Rata-rata pengguna internet mengecam tindakan lelaki berkenaan dan ada yang membaut laporan polis kerana geram dengan tindakan lelaki tersebut.

Jurucakap polis Bunrit Chernchue berkata, siasatan polis mendapati wanita itu, Nongluck Churat, 41, yang cedera parah di muka dan kepala kini dirawat di hospital di Samut Prakan.

Katanya, Nongluck memberitahu polis, dia dipukul suaminya, Wut Sompakdi, 45, selepas bertengkar di kedai makan.

“Susulan keterangan wanita itu kami menahan Wut yang berada dalam keadaan mabuk di rumahnya di daerah Phra Pradaeng.

“Wut memberitahu dia memukul isterinya kerana mengesyaki wanita itu menjalinkan hubungan sulit dengan lelaki lain,” katanya. - Siakapkeli.my
Untuk melihat video, sila KliK: VIDEO
0 Komentar untuk "Lelaki Sepak Dan Pijak Muka Isteri Kerana Cemburu "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info