>>>>>

Kaedah Memperkenalkan Pelayannya Cantik Dan Hot Seperti Ini, Pendapatan Perniagaan Pun Meningkat

Dalam dunia perniagaan, mutlak diperlukan kreativiti dan inovasi agar perniagaan yang dijalankan boleh berkembang. Mempunyai keunikan yang tidak dimiliki oleh pesaing merupakan salah satu faktor yang mempengaruhi kejayaan dalam menjalankan perniagaan.

Mungkin hal tersebut memang benar-benar dilaksanakan oleh salah satu cabang restoran cepat saji McDonald 's di Taiwan. Apabila biasanya para pegawai mereka memakai pakaian seragam khas yang menjadi standard di seluruh dunia, maka kali ini mereka sedikit melenceng dari standard tersebut.

Para pegawai mereka mengenakan busana yang comel seperti pakaian anime Jepun, pramugari, seragam pelaut dan masih banyak lagi. Terlebih lagi para pegawai McDonald 's tersebut mempunyai paras wajah cantik dan postur tubuh yang sesuai bak seorang model.

Pegawai McDonald's Imut
Para pelayan restoran McDonald 's saat mengenakan seragam ala pramugara dan pramugari
 
Nah, sudah boleh diteka, gimik (helah pemasaran) ini berjaya menarik banyak pengunjung yang tentu saja menjadi penasaran untuk makan dan cuba merasakan perkhidmatan para pegawai cantik nan comel ini.

Pelayan McDonald's Taiwan
Para pelayan saat mengenakan seragam ala maid (pembantu rumah tangga) Jepun. Duh, cantiknya



Para pengunjung pun membeludak dan para pegawai cantik ini menjadi objek foto para pengunjung restoran.

Para pelayan McDonald 's mengenakan seragam ala sekolah sailor dan maid Jepun. Helah ini berjaya meningkatkan perolehan secata signifikan



Hal ini memberi kesan besar terhadap perolehan restoran-restoran McDonald 's di Taiwan tersebut dan membuat banyak cawangan McDonald' s di seluruh dunia menjadi iri dan berupaya untuk melaksanakan hal tersebut.

Boleh juga triknya ya. Siapa ya, khususnya para lelaki, yang tidak ingin disapa dan dilayani oleh para pegawai berparas cantik seperti seorang model?
(Rocketnews)
0 Komentar untuk "Kaedah Memperkenalkan Pelayannya Cantik Dan Hot Seperti Ini, Pendapatan Perniagaan Pun Meningkat"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info