>>>>>

Diet ketat Tanpa Pembedahan Plastik, Gadis Ini Berjaya Berubah Menjadi Cantik Dan Seksi




Diet sudah menjadi keseharian para wanita masa kini untuk memiliki bentuk tubuh yang indah dan berat badan yang ideal. Wanita yang tidak berjaya melakukan diet untuk mendapatkan berat badan ideal pastilah merasa galau. Sebaliknya, wanita yang dietnya berjaya akan merasa dramatik melihat perubahan diri mereka secara jasmani dan rohani.

Nah, perkara terakhir itulah yang dirasakan oleh gadis Vietnam ini. Penampilannya berubah amat drastik dan dramatik setelah ia menjalani diet keras dan rawatan kecantikan yang intensif. Tunggu dulu, jangan salah, ia tidak sedikit pun melakukan pembedahan plastik. Ini semata-mata kerana keputusannya untuk menerima pakai gaya dan pola hidup sihat secara ketat.

Gadis Vietnam Langsing dan Seksi
Peprestasi beliau sebelum diet. Tubuhnya gemuk seberat lebih 70kg, wajah berjerawat yang membuatnya tidak percaya diri
 
Gadis ini dahulunya mempunyai berat badan lebih dari 70 kg. Ia merasa kurang percaya diri dengan tubuhnya yang gemuk sehingga ia pun menjadi tidak kelihatan cantik kerana ia malu-malu dan sering menarik diri. Maka pada tahun 2010 lalu, ia melakukan diet ketat secara konsisten dan ia memetik hasilnya secara perlahan-lahan dalam masa 5 tahun.

perubahan wanita gemuk menjadi langsing secara alami
Perubahan penampilan yang ia boleh kerana melakukan diet perlahan-lahan selama 5 tahun.

Ia mengatakan tidak ingin mendapatkan hasil secara serta-merta kerana akan merosakkan sistem semula jadi metabolisme tubuh. Oleh kerana itu, ia melakukannya pelan-pelan. Ia beralasan tidak mahu merosakkan tubuhnya kerana usianya masih muda.

Hasilnya, tanpa sedot lemak dan bedah plastik, penampilannya berubah amat dramatik ditunjangi dengan rawatan kecantikan dengan bahan-bahan semula jadi seperti buah-buahan sebagai topeng dan mengambil buah-buahan sebagai antioksida yang dapat melambatkan kesan penuaan.

wanita gemuk menjadi seksi secara alami
Ia kini menjadi percaya diri dan kerap menghantar foto-foto cantiknya. Ia kini kelihatan seksi dan popular di Vietnam. Banyak lelaki yang ingin menjadi pasangannya



Ia kini menjadi percaya diri untuk mempamerkan fotonya di media sosial. Tak lupa ia mengajak sesiapa untuk meniru dia mengamalkan pola hidup sihat dan pola pikir positif. Luar biasa!
(Asian Town)
0 Komentar untuk "Diet ketat Tanpa Pembedahan Plastik, Gadis Ini Berjaya Berubah Menjadi Cantik Dan Seksi"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info