>>>>>

Wanita Pakai Bikini Di Ukrain Akan Dapat Minyak Petrol Percuma

Salah satu stesen minyak di Ukraine mempunyai cara yang unik untuk membahagikan petrol percuma kepada para pelanggan, yakni syaratnya adalah pelanggan harus datang ke stesen minyak memakai bikini. Wow! bagaimana boleh?

Saat dilansir autoevolution, dengan memakai bikini, seseorang boleh mengisi petrol untuk kenderaannya hingga penuh dan dibenarkan mengisi hingga berkali-kali. Alhasil, puluhan wanita seksi mendatangi stesen minyak untuk mengisi petrol keretanya dengan cuma-cuma.


Hal ini dilakukan menyusul negara Eropah Timur itu mengalami krisis ekonomi dengan kadar inflasi tertinggi sejak 1996 silam. Menariknya dalam promosi ini tak hanya wanita sahaja yang mengenakan bikini para lelaki juga rela membuang urat malunya dan memakai bikini serta datang ke stesen minyak demi petrol percuma.


"Suasana ini menimbulkan perasaan yang menyenangkan, sudah lewat musim panas dan menjelang musim sejuk tetapi di sini kita masih boleh melihat orang-orang berbikini. Saya yakin sebahagian besar memikirkan tentang berhemat, bukan tentang bersenang-senang, "ungkap Viktoria, salah satu pengunjung stesen minyak










0 Komentar untuk "Wanita Pakai Bikini Di Ukrain Akan Dapat Minyak Petrol Percuma"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info