>>>>>

(Video) Gunakan Gambar Palsu, Pasangan Online Ini Bergaduh Saat Dating Pertama Kali



Terima kasih kepada perkembangan dunia teknologi yang semakin maju, sepertinya segala sesuatu boleh dilakukan dengan mudah dan praktikal salah satunya dalam hal mencari pasangan.

Ya, sekarang ini pelbagai macam start up, laman web mahupun media sosial banyak yang menawarkan perkhidmatan pencari jodoh. Pengguna hanya melihat gambar dan profil-profil orang yang disukai dan saling bertukar foto, kemudian tinggal menunggu masa untuk bertemu alias kopi darat.

dating pertama merupakan saat yang paling dinanti-nantikan bagi siapa saja yang berkenalan melalui dunia maya. Rasa ingin tahu kerana selama ini hanya boleh melihat foto dan berkomunikasi melalui berbual. Namun, apa jadinya jika ternyata wajah orang yang anda kenal melalui sosial media berbeza dengan asalnya?


Hal ini yang terjadi China, seperti yang dilaporkan oleh cracker daily, kedua-dua pasangan kopi darat ini bertengkar di tempat umum. Sebenarnya ini bukan kali pertama kejadian seperti ini berlaku pada setiap pasangan online. Namun kali ini video pertengkaran keduanya tersebar luas di media sosial.

Satu sama lain merasa tertipu, selepas membandingkan foto dalam talian dengan wajah asal mereka apabila bertemu sangat jelas berbeza, diduga keduanya menggunakan gambar palsu.


Dari perbualan, dapat diketahui bahawa kedua-duanya kecewa apabila melihat penampilan satu sama lain yang berbeza dengan yang mereka lihat di dunia maya.


Saat hujah diantara keduanya memuncak, lelaki itu mendorong teman tarikh beliau hingga terjatuh kemudian menendang dan berjalan menjauhinya.


Sementara sang wanita nampak memarahi sejumlah orang yang menonton perkelahiannya.


Berikut videonya yang dimuat naik salah satu netizen melalui telefon bimbit:
0 Komentar untuk "(Video) Gunakan Gambar Palsu, Pasangan Online Ini Bergaduh Saat Dating Pertama Kali"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info