>>>>>

Tiada Pertalian Darah, Dua Wanita Miliki Rupa Paras Yang Sama



DUA orang wanita yang tiada hubungan kekeluargaan mahupun pertalian darah ini memiliki wajah yang seiras seperti pasangan kembar.

Jelas mereka bukan adik-beradik kembar kerana perbezaan umur mereka yang sangat ketara.

Ambra, 23, berasal dari North Carolina manakala Jennifer, 33, berasal dari Texas, Amerika Syarikat. Kedua-dua wanita itu ditemui menerusi satu website dikenali sebagai Twin Stranger.

Mereke kemudiannya ditemukan di satu tempat dan menjalani sesi bergambar bersama-sama bagi membuktikan mereka berdua memiliki wajah yang sama seperti adik-beradik kembar.

Tiada Pertalian Darah, Dua Wanita Miliki Rupa Paras Yang Sama1
“Apabila saya bertemu dengannya, saya terkesima kerana dia benar-benar memiliki wajah yang sama seperti saya,” kata Ambra.

“Saya sangat terkejut apabila melihat wajah kami selepas bersolek untuk sesi penggambaran itu, ia juga agak menakutkan kerana ia seperti melihat hantu anda sendiri,” kata Jennifer.

Ibu Jennifer juga terkejut dengan keajaiban itu.
Ibu Jennifer juga terkejut dengan keajaiban itu.

Ibu kepada Jennifer yang menyaksikan keajaiban tersebut juga sangat terkejut melihat Ambra memiliki wajah yang sama dengan anaknya.

Sebelum ini, laman web Twin Strangers juga berjaya menemui pasangan pelanduk dua serupa di Dublin iaitu Niamh Geaney seorang penyampai televisyen dan Karen Branigan yang tinggal tidak jauh darinya.
– Agensi/MYNEWSHUB.CC

0 Komentar untuk "Tiada Pertalian Darah, Dua Wanita Miliki Rupa Paras Yang Sama "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info