>>>>>

Sama Dengan Alat Kelamin Wanita, Pakaian ini Hebohkan Netizen!

Serupa Dengan Alat Kelamin Wanita, Gaun ini Hebohkan Netizen!
 
Belum lama ini netizen dibikin heboh kerana sebuah busana wanita berwarna jingga rancangan pereka Australia Wayne Cooper undian menunjukkan kesan seperti organ intim wanita kerana kesan refleksi kaca. Gambar gaun ini menjadi viral kerana seorang blogger asal Australia sengaja mem-postingnya dengan caption: "Aku membeli dress ini dari Myer kerana aku sangat menyukainya."





Dipetik dari Daily Mail (28/10/2015), tak hanya itu, ia juga menuliskan, "Ketika sampai rumah dan menunjukkannya kepada suami, tebak apa yang dia katakan pertamakali?" Kemudian wanita itu memberi tanda tagar #DressFail dan #OnceYouSeeYouCantUnsee.


Tak perlu waktu lama foto baju dengan motif yang kontroversi itu terus menjadi pusat perhatian dan viral bagi pengguna internet. Kehebohan itu lantas disusul oleh wanita-wanita lain yang juga membeli pakaian yang sama, mereka juga tak mau kalah dengan mempamerkan pakaian tersebut ke akaun sosial media mereka masing-masing dan menyebutkan dengan 'faraj print'.


Seiring dengan kemunculan foto gaun tersebut dimana-mana sehingga akhirnya banyak menuai komen dari berbagai kalangan, ada juga yang mempersoalkan sama ada gambar itu benar-benar faraj, hingga komen lain yang menuliskan: "Aku cuba dress itu dengan anakku yang berusia 15 tahun tertawa terbahak- bahak dan meminta saya melepaskannya kerana malu. "



Di laman web rasminya, gaun itu dinamakan 'Sahara Print' dengan keterangan gambar menjelaskan: "Membangkitkan kepercayaan diri dan kemewahan yang moden." Dress ini dijual dengan harga 100 pound atau sekitar Rp 2 juta. Berminat untuk memberikannya kepada kekasih anda boys?
0 Komentar untuk "Sama Dengan Alat Kelamin Wanita, Pakaian ini Hebohkan Netizen!"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info