>>>>>

Pramugari Kantoi Melakukan Hubungan Terlarang Di Tandas Pesawat Sewaktu Penerbangan


'Pramugari Untuk penumpang di Tandas' Tidak lama lalu, salah seorang pramugari cantik dan seksi dilaporkan sudah memperoleh wang sekitar £ 650,000. Uangtersebut ia dapatkan hanya dalam waktu yang terhitung singkat, 2 tahun. Kabar beredar, apabila pramugari tersebut dapatkan hasil melayani penumpang yang ada di pesawatnya yang memang berkeinginan lakukan seks bersama dirinya.
 
Kabar Pramugari Layani penumpang di Toilet tersebut, bermula dari sebuah pemberitaanyang dikeluarkan media Mirror, belum lama lalu, apabila perbuatan yang sangat tak terpuji yang sudah dilakukan oleh Pramugari PSK tersebut telah berjaya dan tidak terlacak dan lalu sudah berlangsung lama. sampai pada akhirnya, sang pramugari yang disembunyikan identitinya tersebut, tertangkap basah ketika dia sedang berhubungan intim di dalam sebuah tandas pesawat, Usai kepergok berbuat asusila, Pramugari tersebut langsung dipecat.


Kabar diedarkan, apabila si Pramugari PSK tersebut bekerja pada sebuah syarikat penerbangan yang ada di Timur Tengah, di mana untuk identiti dari syarikat dimana ia kerja pun sangat dirahsiakan. Salah seorang narasumber, bercakap kepada media di Saudi Arabia, Sada, mendedahkan, jika pramugari tersebut memang sudah lama lakukan perbuatan mesum tersebut.

"Pramugari tersebut mengaku jika dirinya sudah lakukab berhubungan seks bersama banyak penumpang pada setiap penerbangan. Ia sangat suka pilih laluan yang memang panjang, misalnya dari Gulf dan Amerika Syarikat, "kata narasumber
0 Komentar untuk "Pramugari Kantoi Melakukan Hubungan Terlarang Di Tandas Pesawat Sewaktu Penerbangan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info