>>>>>

5 Gambar Datuk ini Nikahi Gadis dengan Beza Umur 60 Tahun!

Tak ada yang mustahil didunia ini termasuk berkahwin di usia belasan tahun hingga berkahwin dengan mereka yang mempunyai perbezaan usia agak jauh, bahkan beza usia hingga 60 tahun. Hal inilah yang dialami seorang wanita muda cantik yang mahu berkahwin dengan seorang datuk renta berusia 84 tahun.

Seperti dilansir dari Daily Mail, inilah pelakon Ivan Krasko asal Rusia yang kini telah berusia 84 tahun yang beruntung menikahi gadis belia bernama Natalia Shevel yang masih berusia 24 tahun. Keduanya berkahwin dalam sebuah upacara tertutup di St Petersburg yang hanya dihadiri sahabat dan keluarga dekat.


Mereka bertemu pertama kali ketika Ivan mengajar di universiti tempat Natalia belajar. Ayah enam anak ini pun bertemu dengan Natalia yang saat itu jadi anak didiknya. Sementara itu, Natalia sempat menuliskan puisi untuk Ivan dan hal itu membuat Ivan sangat terkesan.


Pelakon yang telah membintangi ratusan filem dan sudah berkahwin tiga kali ini berkata, "Setelah membaca tulisan Natalia, saya merasa mencari lagi kepingan diri saya yang telah lama hilang. Rasanya seperti 'disistem semula' dan sesuatu yang hilang dari saya akhirnya boleh kembali." Bahkan pasangan ini mendedahkan bahawa mereka tak pernah berpisah satu hari pun.

Banyak orang menduga jika perkahwinan Ivan dan Natalia adalah kerana Natalia ingin mencari batu loncatan untuk kariernya. Menikahi seorang pelakon terkenal pastilah memberi kesan besar pada kehidupan Natalia. Namun, Ivan menyanggah hal tersebut. Ivan mengatakan kalau Natalia baru-baru saja menganggur dan ia tak merancang untuk melonjakkan kariernya. "Seorang pelakon akan menjadi yang terbaik jika ia mau berusaha atas namanya sendiri dan membuat citra dirinya sendiri," kata Ivan.


.
 
0 Komentar untuk "5 Gambar Datuk ini Nikahi Gadis dengan Beza Umur 60 Tahun!"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info