>>>>>

Lelaki Bongkar Kecurangan Seorang Wanita Sarat Mengandung Semasa Menonton Perlawanan Di Stadium..

Seorang lelaki yang bernama 'Lye' datang ke stadium untuk menonton permainan American Football, namun dia terheret dalam drama kecurangan dalam percintaan satu pasangan di stadium.
Ianya terjadi apabila Lye bengang melihat tingkahlaku seorang wanita pada satu perlawanan bola sepak Amerika di stadium. 
Insiden berpunca apabila Lye terlihat seorang wanita yang sedang sarat mengandung membalas mesej romantis dengan lelaki lain dalam telefon bimbitnya sedangkan teman lelakinya sedang berkepit di sebelah.

Lye
Lye kemudiannya dengan selamba membongkarkan kecurangan wanita tersebut apabila selepas perlawanan berakhir Lye menyerahkan suatu nota kepada teman lelaki wanita tersebut yang menyatakan teman wanitanya sedang berlaku curang dengannya dengan tergamak bermain ayat cinta dengan lelaki lain bernama Jason serta menyuruh lelaki tersebut memeriksa telefon bimbit wanita itu. 

Lye menyatakan dia mengambil tindakan itu kerana berasa bengang dengan manusia yang suka menipu dan memperkotak-katikan perasaan insan lain. 
Kisah nota Lye kepada lelaki tersebut terus menjadi viral di media sosial.
0 Komentar untuk "Lelaki Bongkar Kecurangan Seorang Wanita Sarat Mengandung Semasa Menonton Perlawanan Di Stadium.. "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info