>>>>>

Gambar: Kerana Cantik, Siapapun Tak Akan Percaya Dengan Umur Wanita Ini

Kita sering melihat fenomena wanita-wanita yang sentiasa nampak muda dan cantik. Beberapa di antaranya bahkan sudah menjadi nenek, namun rambutnya sentiasa hitam dan masih kelihatan bertenaga.

Nah, wanita ini bakalan membuat sesiapa tidak percaya kalau ia sudah berusia 58 tahun. Ia adalah Chen Meifen asal Taiwan. Walau usianya sudah tua, namun apabila ia mengenakan bikini, siapapun akan terhenyak kerana tubuhnya masih kencang dan padat. Hebatnya lagi, ia tidak pernah operasi plastik. Prestasi ini membuat ia kelihatan seperti wanita berusia 30-an tahun. Apalagi sosoknya semampai dan langsing dengan tinggi 167 cm dan berat 55 kg.

Chen Meifen
orangnya yang ramah, murah senyum dan menganut gaya hidup sihat membuatnya selalu menarik untuk ditatap lama-lama

Rahsia penampilan cantik dan seksinya adalah ia sudah rutin diet dan sukan sejak masih muda. Ia mengambil banyak beras merah dan mengambil lebih sedikit minyak, garam dan gula
.
Chen Meifen
Ia suka bergaya di media sosial seperti halnya wanita muda mulai dari pose biasa hingga yang seksi. Ini adalah salah satu posenya mengenakan bikini. Banyak yang tidak percaya akan usianya apabila melihat Meifen berpose dengan bikini



Wanita yang banyak senyum dan rajin merawat kulitnya ini juga mengatakan bahawa salah satu rahsianya kelihatan sentiasa muda adalah punya fikiran yang muda. Dengan berjiwa muda, ia tak akan merasa tua untuk melakukan sesuatu.

Meifen dengan jujur mengakui bahawa ia bukan sosok yang sempurna kerana ia punya beberapa lemak di beberapa bahagian tubuhnya. Namun, itu tak menjadi masalah besar baginya kerana ia tetap kelihatan muda cantik.
(Asiaone)
0 Komentar untuk "Gambar: Kerana Cantik, Siapapun Tak Akan Percaya Dengan Umur Wanita Ini"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info