>>>>>

Di Jepun Ada Alat Yang Boleh Membesarkan Payudara Wanita



Sebuah alat dari Jepun yang disebut dengan "Dewi Payudara" dituntut boleh mengetatkan dan memperbesar payudara perempuan. Dalam bahasa Jepun, kerja alat berbentuk telapak tangan bewarna merah muda ini dipanggil dengan "Oppai Taisou" atau yang bermakna latihan urut payudara.

Alat yang dipromosikan dengan sebutan "Oppai Taisou Hand" ini bekerja dengan menekan dan menggaruk payudara dari sisi samping. Dalam iklan yang dipaparkan, alat ini disebut boleh memperbesar payudara perempuan hingga tiga sentimeter. Alat ini sendiri dijual secara online dengan julat harga 41-54 Dolar AS,

Berbeza dari iklan alat mengurut payudara tersebut, Dr. Barry Handler, seorang ahli operasi plastik dari San Diego, Amerika Syarikat mengatakan "Ada ligamen pada rangkaian payudara yang melebar dari masa ke masa. Begitu ada pelebaran, ligamen tak adakan dapat kembali seperti semula layaknya otot. Ujar Handler pada HuffPost. Seorang gynecologist dari Beverly Hills, Dr. Bruce Lee mengatakan bahawa sesungguhnya gerakan memegang alat tersebutlah yang dapat membuat payudara membesar.

Oppai Taisou Hand
Cara kerja Oppai Taisou Hand

"Penggunaan penggaruk payudara secara teori di persepsikan dapat mengubah bentuk dan juga ukuran payudara. Ketika memegang alat pengaruk pada tangan kanan, kemudian memijat dan mengangkat payudara kiri, sebenarnya yang melakukan gerakan adalah otot kanan pectoral, yang terletak dibawah payudara." Otot inilah yang menurut Dr. lee dapat memperbesar, mengencangkan, dan membentuk tubuh bagian atas. Bukan hanya perempuan, laki-lakipun dapat memperbesar payudara jika melatih gerakan otot ini. " Tentu saja bagi produsen alat ini disebut dapat memperbesar payudara karena dapat memperoleh keuntungan,"ujar Dr. Lee.

Anda berminat?
(RocketNews)
0 Komentar untuk "Di Jepun Ada Alat Yang Boleh Membesarkan Payudara Wanita"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info