>>>>>

Pil Ajaib Ini Boleh Membuat Kentut anda Beraroma Harum Mawar


Banyak orang pasti malu jika kantoi kentut di tempat awam. Apalagi jika aroma angin buangan itu sangat tak sedap.

Namun, seorang lelaki Perancis telah berjaya membangunkan sebuah pil yang tak hanya berguna untuk menjaga kesihatan organ pencernaan manusia, tetapi juga boleh membuat kentut seseorang beraroma coklat atau bunga mawar.

Christian Poincheval (65) berkata, idea mencipta pil ajaib itu muncul setelah mengalami insiden gangguan kentut dalam sebuah acara makan malam bersama kawan-kawannya.

Awalnya, Christian menjual pil untuk menjadikan kentut seseorang wangi bunga mawar atau bunga violet. Namun, kini Christian melancarkan edisi Krismas dengan versi aroma coklat.

Satu balang pil mengandungi 60 butir dijual Christian dengan harga Rp 150,000 dengan keuntungan tambahan, iaitu mengurangkan masuk angin dan kembung. "

Christian sudah menjual pil anti-kentut yang dibuat dari bahan-bahan semula jadi ini sejak 2006 melalui laman webnya dan mendakwa selama ini penjualan pil ciptaannya itu cukup bagus.

"Beberapa orang membeli pil-pil ini kerana mereka mempunyai masalah dengan kentut dan beberapa orang lain membeli untuk bahan gurauan untuk kawan-kawannya. Penjualan pada masa Krismas selalu meningkat," ujar Christian.

(Mirror)

0 Komentar untuk "Pil Ajaib Ini Boleh Membuat Kentut anda Beraroma Harum Mawar"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info