>>>>>

Kafe Di Jepun Ini Sediakan Wanita Untuk Teman Tidur



Daerah Akihabara di Tokyo terkenal dengan kafe -kafe yang pelayannya cantik-cantik dan seksi. Salah satunya Soineya, suatu kafe yang menyediakan katil dan menyewa teman tidur wanita.

Kafe ini jaraknya kira-kira 3 minit berjalan kaki dari Stesen Akihabara. Berdiri sejak tahun 2012 silam, Soineya menawarkan pakej tidur bareng wanita. Para wanita di Soineya punya paras cantik, berusia antara 18-30 tahun dan berkulit putih. Mereka siap tidur di sebelah pelancong yang datang ke Soineya.


Soineya
Seorang tamu yang awalnya masih malu-malu mencoba layanan tidur bersama pelayan wanita
Kadar untuk tidur bareng di sana mulai dari 3,000 Yen atau sekitar Rm100 per 20 minit. Kadar yang paling mahal adalah tidur selama 10 jam dengan kadar 50,000 Yen atau sekitar Rm2000.

Soineya pun menawarkan aktiviti lain bagi para pelancong yang datang. Selain tidur, ada pakej memeluk teman tidur wanitanya dan mengelus-elus rambutnya yang masing-masing pada harga 1,000 Yen. Bahkan, terdapat pakej untuk saling menatap mata dengan harga yang sama tetapi hanya 1 minit sahaja.


Soineya cafe jepang
Salah satu paket layanan: tidur di atas pangkuan wanita
Ada lagi pakej dengan harga 1,000 Yen atau sekitar Rm30 iaitu tidur dalam dekapan wanita dan tidur di pangkuan wanita yang masing-masing selama 3 minit. Nah, kalau wanita yang tidur di pangkuan pengunjung maka harganya 2,000 Yen atau sekitar Rm60 untuk 3 minit.

Tempat tidurnya dilengkapi tilam yang empuk, bantal, boneka dan lampu yang samar-samar. Para wanitanya pun berpakaian seksi. Sesuai nih untuk para Jones.

(CNN, When on Earth, Soineya)
0 Komentar untuk "Kafe Di Jepun Ini Sediakan Wanita Untuk Teman Tidur "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info