>>>>>

Wanita Ini Sanggup Mengambil Risiko Kikis Tulang Muka Untuk Kelihatan Cantik..


Taiwan - Seorang wanita Taiwan telah melakukan sesuatu yang luar biasa melebihi standard pembedahan kosmetik, dalam usaha untuk mengecilkan saiz mukanya dengan mengkikis struktur tulang mukanya.
Menurut laporan Sina, gadis yang berusia 26 tahun membuat keputusan untuk menjalani prosedur yang dikenali sebagai menstruktur semula tulang muka selepas mukanya sekarang menjadi bahan jenaka.
Pada satu ketika, dia juga digelar 'muka pancake besar'.
Selepas menjalani prosedur, mukanya membengkak dan mengembung seperti saiz belon tetapi selepas tempoh pemulihan sebulan setengah, bengkaknya kembali susut dan dia muncul dengan wajah yang tersendiri dan lebih tajam.
Walaupun hasil yang agak-berjaya dari prosedur, wanita itu mengeluarkan amaran kepada orang lain di luar sana yang mungkin mahu mengikuti jejak langkah beliau.
Doktor yang terlibat dalam pembedahan tersebut mengatakan bahawa pembedahan tulang rahang adalah lebih rumit daripada lain-lain jenis pembedahan, dan kerana itu, risiko komplikasi adalah tinggi. Adalah penting untuk mencari seorang pakar bedah yang baik untuk melakukan pebedahan anda. Beliau berkata, hanya sedikit kecuaian boleh membawa kepada lumpuh dagu, ketidakupayaan untuk membuka dan menutup mulut dengan betul, gangguan saraf muka dan masalah-masalah lain.

Lihat beberapa gambar wanita tersebut.











0 Komentar untuk "Wanita Ini Sanggup Mengambil Risiko Kikis Tulang Muka Untuk Kelihatan Cantik.. "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info