>>>>>

Takut Hamil, Gadis Ini Masukkan Kentang Ke Kemaluannya

7205862_20141006111202


Takut Hamil, Gadis Ini Masukkan Kentang ke Organ intimnya - Kurangnya pengetahuan tentang kehamilan dan alat perancang keluarga boleh membuat seseorang bertindak nekad. Ditambah lagi dengan mitos-mitos masa lalu tentang kehamilan yang tidak dapat dipertanggungjawabkan. Perempuan dari Colombia ini contohnya, dia percaya dengan mitos bahawa kentang boleh mencegah kehamilan, akibatnya akar kentang tumbuh di dalam organ intimnya.

Gadis Colombia berusia 22 tahun yang tidak disebutkan namanya ini menjadi membuat pemberitaan heboh. Dia mengalami sakit perut luar biasa dan memutuskan untuk memeriksakan diri ke doktor. Setelah dilakukan pemeriksaan mendalam, pasukan doktor sangat kaget mendapati kentang di dalam organ intim sang gadis. Lebih dahsyat lagi, kentang tersebut sudah tumbuh dan berakar di dalam organ intim.

Kisah aneh sekaligus menyedihkan ini langsung menjadi berita besar di Colombia, hingga akhirnya tersebar ke seluruh dunia. Saat ditanya mengapa nekad memasukkan kentang ke dalam organ intimnya, gadis itu berkata dengan polos bahawa dia percaya dengan kata-kata ibunya, yang sebenarnya hanya mitos.

"Ibu saya memberi tahu, jika tidak ingin hamil, saya harus meletakkan kentang di dalam faraj saya, dan saya percaya sajam" ujarnya.

Tidak ingin terjadi hal-hal buruk, pasukan doktor langsung mengeluarkan kentang yang ada di dalam organ intim sang gadis, beserta akar kentang yang juga sudah tumbuh di dalam sana. Pertumbuhan kentang itulah yang membuat sakit perut luar biasa. Beruntung, tidak ada komplikasi dari perbuatan nekad gadis ini. Kentang itu berjaya dikeluarkan dan organ intim si gadis sudah bebas dari sayur tersebut.

Kesedaran yang rendah akan pengetahuan pembiakan membuat banyak masyarakat Colombia tidak memakai perancang keluarga yang seharusnya. Hal ini tidak hanya berlaku di kalangan tua, tetapi juga di kalangan muda. Mereka ingin memakai perancang keluarga kerana takut hamil, namun berkesudahan petaka kerana kurangnya pengetahuan.
0 Komentar untuk "Takut Hamil, Gadis Ini Masukkan Kentang Ke Kemaluannya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info