>>>>>

Jururawat Seksi Ini Paksa Pesakit Berusia 60 Tahun Berhunungan Intim Sebelum Pembedahan

Seorang lelaki AS berusia 60 tahun, John Cantone, menggugat sebuah rumah sakit dan menuntut pampasan sebanyak RM 1juta selepas mendakwa dipaksa berhubungan intim oleh jururawat wanita.


John Cantone di Mahkamah Cook County, berkata, pada 12 Oktober 2012 pukul 21.00, Rachel Shaper (33 tahun) memasuki bilik tempat ia dirawat di Advocate Christ Medical Center.

Rachel Shaper
Rachel Shaper, sang perawat binal, bersama keponakannya dalam foto di akun facebooknya

Di bilik itu, Rachel yang berparas cantik dan bertubuh sintal ini kemudian memaksa Cantone, yang masih terbaring sakit di ruang ICU rumah sakit yang terletak di wilayah barat Chicago itu, untuk berhubungan badan. Cantone tengah menunggu tindakan perubatan pemindahan jantung. Masa kejadian ini berlaku, Cantone tengah dirawat dengan pelbagai ubat dan diawasi keadaannya dengan peranti monitor elektrik.

Rachel Shaper
Rachel Shaper

Dalam gugatannya, Cantone mengatakan, para pengurus rumah sakit sebenarnya mengetahui bahawa Rachel mempunyai kecenderungan melakukan aktiviti yang tak dibenarkan dengan para pesakitnya. Namun, para petinggi rumah sakit itu tidak melakukan penyeliaan atau memberhentikan jururawat itu.

John Cantone
John Cantone, yang dipaksa melakukan tindak asusila oleh Rachel

Isteri Cantone, Laura, juga menjadi salah satu plaintif dalam kes ini. Dia berkata, perbuatan Rachel menghasilkan kerosakan hubungannya dengan sang suami. Sementara itu, izin kerja Rachel sebagai jururawat ternyata pernah dibekukan. Namun, lesennya saat ini aktif dan tetap sah hingga Mei 2016.
0 Komentar untuk "Jururawat Seksi Ini Paksa Pesakit Berusia 60 Tahun Berhunungan Intim Sebelum Pembedahan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info