>>>>>

Program Pelik Di Hong Kong, Memasak Tanpa Pakai Pakaian


Seorang chef wanita, Flora Cheung (gambar) mengendalikan program masakan di televisyen dalam keadaan tanpa pakaian, lapor sebuah akhbar di Hong Kong.

Flora yang berusia 20 an akan menjadi hos program yang disiarkan dalam rangkaian televisyen untuk orang dewasa.

“Ramai lelaki tidak mahu memasak tetapi saya mahu menjadikan mereka meminati bidang masakan,” katanya kepada akhbar South China Morning Post.


Dalam program itu, jurukamera akan mengikuti Flora berjalan di pasar di Hong Kong. Selepas dia membeli beberapa barang untuk dimasak, dia akan pergi ke dapur untuk memasak.

Wanita itu kemudian akan berbgl dengan hanya memakai apron lut sinar yang boleh menampakkan susuk tubuhnya.

Walaupun Flora bukannya seorang chef yang profesional, penerbit program itu, Jesse Au berkata, wanita tersebut akan mampu menarik minat ramai orang untuk menontonnya.


Flora mengatakan bahwa dirinya tidak pernah memasak di restoran atau di mana pun, hanya saja ia sangat suka memasak. Dia juga berharap acaranya yang sedikit sensual ini dapat menarik perhatian para lelaki untuk datang ke dapur.

Acara yang dibawakan oleh Flora, penontonnya memang rata-rata semuanya lelaki-lelaki. Dengan berbekalkan keseksiannya itu, ia berharap kaum lelaki tertarik untuk ke dapur.
0 Komentar untuk "Program Pelik Di Hong Kong, Memasak Tanpa Pakai Pakaian "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info