>>>>>

Pelari Wanita Seksi Ini Mendadak Terkenal Setelah Mengikuti Larian Marathon Di China


Banyak yang menganggap bahawa perempuan cantik yang seksi suka berpeluh untuk bersenam berat apalagi ikut lari marathon. Anggapan tersebut dipatahkan oleh wanita yang cantik ini. Ia pun mendadak jadi bintang di internet berkat penyertaan ikut lumba lari marathon.

Ya, Mao Dou (26 tahun) menjadi perbincangan netizen di China ketika mengikuti Xiamen International Marathon 2014 Dengan paras cantik, payudara besar dan kencang serta rambut panjangnya yang indah terurai membuat Mau Dou menjadi pusat perhatian.

Mao Dou kerap diajak berfoto oleh sesama peserta lumba lari

Pesona Mao Dou itu langsung jadi tersebar di internet dan jumlah Followernya di Weibo melonjak gila-gilaan. Perempuan asal Hangzhou ini sudah sering ikut marathon sejak 4 tahun lalu yang pertama kali dilakukannya pada Mei 2012. Ia mengaku latihan 3-5 kali seminggu yang tiap sesinya lari 10 km dan 25 km saat akhir minggu.
Mao Dou kerap narsis di jejaring sosial. Banyak posenya yang kerap memamerkan payudaranya yang berisi. Ini salah satu fotonya

Ketika ditanya mengenai julukannya sebagai "pelari marathon tercantik di China", Mao Dou mengaku tak mempedulikannya. Ia juga santai saja ketika para netter menudingnya cantik berkat pembedahan plastik seraya membantah melakukan pembedahan plastik. Ia menegaskan bahawa ia menjalani pola hidup sihat untuk boleh mencapai bentuk badan yang sesuai seperti sekarang.

Ia mengakui kemasyhuran membuatnya menerima banyak mesej dari calon pelari yang minta dia latih.
(Weibo, China Daily)
0 Komentar untuk "Pelari Wanita Seksi Ini Mendadak Terkenal Setelah Mengikuti Larian Marathon Di China"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info