>>>>>

Lelaki Ini Menjadi Sensasi Di Internet Kerana Secara Mendadak Menjadi Lelaki Yang Kacak



Banyak cara yang boleh dilakukan oleh manusia agar selalu tampil menarik dihadapan banyak orang. Salah satunya dengan melakukan pembedahan plastik. Pembedahan plastik dilakukan kerana mereka ingin kelihatan sempurna dalam masa yang singkat sehingga melupakan cara-cara alami yang memerlukan proses panjang.

Hal ini dilakukan pula oleh lelaki asal Thailand bernama Babapan. Pada awalnya, ia hanyalah lelaki biasa yang mempunyai wajah bulat dan tak elok, kulit gelap dan berkacamata. Secara tiba-tiba, Babapan menghebohkan dunia maya dengan kehadirannya yang kelihatan jauh berbeza dari penampilan sebelumnya.


Penampilan asli Babapan sebelumnya

Babapan tampil bak seorang aktris. Wajahnya terlihat tirus dengan kulit putih dan hidung mancung membuat para wanita terbuai saat memandangnya. Tak hairan, foto-fotonya menjadi perbincangan di internet.

Penampilan Babapan kini. Siapa wanita yang tak terpikat dan terpesona dengan penampilan terbarunya dan metroseksual seperti ini?

Diakui Babapan, ia melakukan satu siri pembedahan bermula dari hidung hingga wajah. Sementara pasca pembedahan, untuk mempunyai tubuh yang tegap dan purata ia mengolah tubuhnya dengan rajin bersenam. Kini, Bababapan tampil sempurna dengan wajah kacak dan menggunakan gaya berpakaian yang metroseksual.
(Stomp)
0 Komentar untuk "Lelaki Ini Menjadi Sensasi Di Internet Kerana Secara Mendadak Menjadi Lelaki Yang Kacak"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info