>>>>>

Derita Bomoh Bertapa Dimakan 'Penunggu’ Gua



Gua Musang: Keghairahan seorang bomoh warga Indonesia yang bertapa untuk menambah ilmu berakhir dengan tragedi apabila dia terpaksa menahan kesakitan hampir 24 jam akibat patah tangan kiri selepas terjatuh dalam sebuah gua di Rancangan Tanah FELDA Chiku, di sini, Selasa lalu.
Dalam kejadian jam 3.30 petang itu, mangsa Khairul Anwar Rudin, 31, yang dalam perjalanan keluar dari gua dan berada pada ketinggian 10 meter bersama rakannya dipercayai terjatuh selepas terkejut melihat seekor ular putih. 
Mangsa berjaya diselamatkan Bomba dan Penyelamat pada jam 2.45 petang kelmarin selepas dia ditemui seorang peneroka yang kebetulan berada di kawasan berkenaan. 


Dia yang dikejarkan ke Klinik Kesihatan Chiku 3 untuk menerima rawatan kini dilaporkan stabil, manakala rakannya Haslinda Isa, 44, tidak cedera.

Menceritakan detik cemas itu, Haslinda berkata, mereka mula masuk ke dalam gua berkenaan pada jam 11 pagi Selasa untuk bertapa
0 Komentar untuk "Derita Bomoh Bertapa Dimakan 'Penunggu’ Gua"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info