>>>>>

Sepanjang Piala Dunia, Pramugari Syarikat Ini Mengenakan Jersey Pasukan Dan Skirt Mini Sebagai Pakaian Seragam

Pesta bola sepak Piala Dunia 2014 di Brazil memang memberikan kesan yang cukup besar-besaran dalam pelbagai bidang, khususnya bidang pemasaran (marketing). . Seperti halnya yang dilakukan oleh salah satu syarikat penerbangan di China, Lucky Air.

Pramugari cantik ini mengenakan jersey seragam Neymar Jr.

Pramugari China dan Piala Dunia
Pramugari, jersey tim sbola sepakk mini: sebuah perpaduan yang sempurna

Para pramugari syarikat ini selama kejohanan Piala Dunia, mengganti seragam mereka dengan jersey-jersey pasukan peserta Piala Dunia. Jersey pasukan yang dipakai sesuai dengan pasukan yang bertanding pada hari itu dipadu dengan skirt mini. Idea ini ternyata banyak mendapat sambutan hangat dari para penumpang.

Pramugari China
Pramugari ini sedang memeriksa para penumpang dan tali pinggang keselamatan sebelum terbang

Dua pramugari cantik ini melayani permintaan foto penumpang

Dalam sebuah penerbangan yang berlangsung pada hari perlawanan separuh akhir antara Brazil menentang Jerman, para pramugari salah satu pesawat mereka memakai jersi pasukan kebangsaan Brazil. Namun sangat disayangkan kerana akhirnya pasukan Brazil dioecundangi secara telak dengan skor 1-7 oleh pasukan Jerman dihadapan awam mereka sendiri.

Pramugari cantik ini menyambut penumpang memasuki pesawat

Sebuah idea marketing yang brillian dan patut dicuba oleh syarikat-syarikat penerbangan di seluruh dunia untuk bahagian pasaran.
0 Komentar untuk "Sepanjang Piala Dunia, Pramugari Syarikat Ini Mengenakan Jersey Pasukan Dan Skirt Mini Sebagai Pakaian Seragam"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info