>>>>>

Budak Ini Disembah Kerana Ekor Kini Terpaksa Di Buang Jika Mahu Berjalan



Arshid Ali Khan, dari Punjab, India, dikatakan sebagai penjelmaan Hanuman, dewa monyet Hindu, kerana misteri yang berpunca dari belakang beliau. Budak lelaki yang berusia 13 tahun ini sedang menimbangkan supaya ekornya dibuang walaupun beliau disembah sebagai tuhan kerana itu.

Tetapi beliau kini mempunyai peluang untuk bergerak tanpa menggunakan kerusi roda jika dia menjalani pembedahan membuang ekornya itu.

'Ekor ini telah diberikan kepada saya oleh Tuhan. Saya disembah kerana saya berdoa kepada tuhan dan hasrat orang menjadi kenyataan, "katanya.

Arshid tidak bimbang jika orang mula berhenti menziarahnya jika dia menjalani pembedahan.

Beliau menambah: 'Doktor boleh membuang ekor saya - tetapi orang akan terus percaya pada saya.'

Tetapi datuknya, Iqbal Qureshi, yang tinggal bersama beliau, tidak yakin pembedahan itu akan menyembuhkan penyakit yang tidak dikenal pasti itu.

'Ia adalah untuk Balaji untuk membuat keputusan. Jika dia mahu ekor dibuang, kita tidak keberatan, "katanya.

'Beliau mempunyai masalah berjalan dan jadi kami meminta doktor melakukan apa yang boleh.'

Arshid bukanlah orang yang pertama yang mempunyai ekor misteri, seorang lelaki dari Bengal Barat dan kanak-kanak dari China juga dilahirkan dengan pertumbuhan yang pelik.







0 Komentar untuk " Budak Ini Disembah Kerana Ekor Kini Terpaksa Di Buang Jika Mahu Berjalan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info