>>>>>

Pakai Baju Transparan, Rihanna Pamer 'Segalanya' Di Red Carpet

Bukan Rihanna namanya kalau tidak melakukan hal luar biasa. Kali ini, dia berjaya membuat semua orang terpana dengan gaun telus yang dikenakannya di red carpet.

Lihat sahaja penampilannya saat muncul di acara Fashion Icon Awards yang digelar pada Isnin (2/6). Dia mengenakan gaun rekaan Adam Selman yang dibuat dari bahan 100 peratus telus.

Dari segi reka bentuk, dress ini memang cukup mudah. Namun hiasan kristal Swarowski di seluruh bahagiannya membuat penampilanRihanna jadi kelihatan mewah dan glamor




Penyanyi lagu Diamond ini juga tak keberatan mendedahkan payudaranya yang dibiarkan tanpa bra. Namun dia mengenakan seluar dalam warna kulit untuk melindungi bahagian peribadinya.

Namun untuk menutupi bahagian bawah, dia mengenakan bulu-bulu warnapink muda yang dilengkarkan ke sekitar pinggang. Seolah belum merasa cukup seksi, reka bentuk pakaian yang backless juga melengkapi penampilannya.

Selain itu dia juga mengenakan penutup kepala dan sarung tangan dari bahan kain yang sama. Sepasang anting dengan warna senada juga membuatnya tampil jadi wanita paling berkilau di sana. She is glitteringgirl!
0 Komentar untuk "Pakai Baju Transparan, Rihanna Pamer 'Segalanya' Di Red Carpet "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info