>>>>>

Penganggur Mati Tergantung Di Dalam Rumahnya


BESUT – Seorang penganggur dipercayai penagih dadah ditemui mati tergantung di dalam rumahnya di Kampung Terpinis dekat Renek, di sini, pagi semalam.

Pemangku Ketua Polis Daerah Besut, Deputi Superintendan Noorzainy Mohd Noor berkata, pada pagi sebelum kejadian, mangsa yang berusia 22 tahun dikatakan telah mengamuk dengan memegang sebilah parang panjang di rumahnya.

Menurutnya, bimbang dengan kelakuan mangsa, salah seorang ahli keluarganya membuat laporan polis di Balai Polis Kampung Raja, dekat sini.

“Susulan itu polis bergegas ke rumah mangsa dan mendapati mangsa meninggal dunia dalam keadaan leher dijerut dengan seutas tali dan tergantung di ruang tamu rumah,” katanya.

Noozainy berkata, mangsa dikatakan sudah tidak tinggal bersama isteri serta anaknya, dan ketika kejadian tiada orang di tempat kejadian.

Katanya, mayat mangsa dihantar ke Hospital Besut untuk bedah siasat dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut kerana tiada unsur jenayah.

“Polis tidak menolak kemungkinan motif mangsa berbuat demikian disebabkan mengalami masalah penagihan dadah jenis pil kuda, bagaimanapun siasatan lanjut sedang dijalankan,” katanya, lapor Sinar Harian.sumber
0 Komentar untuk "Penganggur Mati Tergantung Di Dalam Rumahnya"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info