>>>>>

Kim Kardashian Di Kejar Gajah Sewaktu Bercuti Di Thailand


Kim Kardashian memang suka berselfie aka mengabadikan foto dengan alat dan memuat naiknya ke internet. Tentu, ia tidak terlepas moment percutian keluarga yang diadakan di Thailand belum lama ini. Kim `si Ratu selfie` ini pun tak membuang masa, terus saja dengan gaun panjang transparannya ia bergaya di depan seekor gajah Thailand.

Haiwan berkaki empat ini kebetulan juga mempunyai warna badan yang sama dengan baju Kim. Namun rupanya, Kim mendapat kejutan dari si Gajah.

Ketika sudah bergaya manis di depan telefon bimbit, gajah hitam yang ada persis di belakang Kim tersebut menganggat belalainya dan seperti hendak meraih rambut panjang tunangan Kanye West ini dari belakang.


terkejut ekpresi wajah Kim langsung berubah, ia yang menyedari ada semburan angin di belakang rambutnya, saat itu ia tahu bahawa dirinya dalam bahaya, ia pun pantas untuk lari seribu langkah dari si gajah. Lihat saja, ekspresi ketakkutan wajah Kim sambil berlari memegang handphonenya.


Si ibu, Kris Jenner, yang menyaksikan secara langsung kejadian itu tak boleh menahan tawanya, ia terkekeh ketika melihat wajah anak perempuannya lari tunggang langgang dikejar haiwan besar berbelalai dan bertelinga lebar itu.


Namun, gagal pada pengambilan selfie kali ini tak membuatnya lantas menyerah, wanita seksi ini lalu memuatnaik foto selfie lain di atas boat dan juga ketika mengunjungi kuil Buddha.


0 Komentar untuk "Kim Kardashian Di Kejar Gajah Sewaktu Bercuti Di Thailand"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info