>>>>>

Disangka Wanita, Lelaki "Manis" Ini Jadi Sensasi Internet

Lao Wan adalah salah satu lelaki yang baru-baru ini menjadi sensasi internet gara-gara disangka wanita.

Dengan mata ovalnya yang indah, senyumnya yang manis, dan wajahnya yang segar, Lao Wan jelas berjaya menipu banyak orang yang menyangkanya sebagai wanita. Banyak lelaki yang terpikat dengan wajah dan tubuhnya yang kelihatan sangat feminin, atau bahkan mungkin lebih feminin dari kebanyakan wanita di luar sana.

Sebagaimana yang dilaporkan oleh rocketnews24, keindahan paras Laos juga berbanding dengan Mariko Shinoda, salah satu ahli kumpulan idola Jepun AKB48. Lelaki berparas manis ini sebetulnya adalah seorang vokalis dari band Taiwan, Green! Eyes.





Walaupun mempunyai penampilan feminin, suara Laos seratus peratus suara lelaki. Selain boleh menyanyi, dia juga pandai bermain gitar.

"Saya tidak berfikir bahawa penampilan saya istimewa. Sebenarnya saya merasa cukup normal. Dan sebagai seorang pemuzik, muzik saya tidak ada hubungannya dengan penampilan saya," kata Laos dalam sebuah acara simposium mahasiswa di Taiwan, yang diadakan pada 18 Mac 2014 lalu.
0 Komentar untuk "Disangka Wanita, Lelaki "Manis" Ini Jadi Sensasi Internet"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info