>>>>>

Adnan Januzaj Dikatakan Sering Berwabcam Adengan Seks Dengan Janda Muda Dan Seksi Ini

Daya tarik pemain bola sepak, apalagi seorang pemain Liga Inggeris yang gajinya terlalu tinggi, di luar gelanggang memang selalu menjadi gula-gula bagi kaum wanita tak terkecuali bagi seorang ibu muda asal Ireland Utara bernama Claire McMullan ini.

Wanita 28 tahun ini mengaku dirinya sering melakukan berbual nakal dengan beberapa pemain kelab Manchester United. Bahkan McMullan menyebut salah satunya, iaitu Adnan Januzaj menjadi pemain yang paling bersemangat menggoda dirinya.

"Januzaj nampak sungguh-sungguh saat berbincang di video. Dia seperti iblis penuh nafsu yang pandai mengumbar kata-kata manis," ujar McMullan.

Ini salah satu foto seksi yang dihantar Claire McMullan kepada Januzaj untuk memuaskan kenakalan si bintang muda

Orang tua tunggal dari tiga anak ini mengaku ia sering bergambar seksi dan menghantarnya kepada para pemain tersebut untuk memuaskan hasrat seksual mereka.

Screenshot berbual nakal Adnan Januzaj dan Claire McMullan. Walau masih muda dan belum mendapatkan tempat tetap di pasukan inti, Januzaj sudah berani membuat sensasi. Wajahnya yang terkesan pandai sungguh menipu

Selain Januzaj, pemain United lain yang disebut-sebut sering melakukan perkara sama dengan McMullan adalah Shinji Kagawa, Sam Johnstone, serta satu pemain lagi yang belum didedahkan identitinya. Berkaitan Kagawa, hal ini cukup mengejutkan kerana ia masih bercinta dengan bintang sex dari Jepun, Ameri Ichinose.

Walau sudah mempunyai teman wanita seorang bintang sex seksi seperti Ameri Ichinose ini, Shinji Kagawa masih juga merasa belum cukup

Januzaj sendiri sebelumnya beberapa kali dikaitkan dengan perempuan seksi seperti Tulisa, Melissa McKenzie dan Charlotte Springer. Mungkin inilah penyebab prestasi Manchester United musim ini menjunam drastik yang mengakibatkan dipecatnya jurulatih David Moyes.

(The Sun)
0 Komentar untuk "Adnan Januzaj Dikatakan Sering Berwabcam Adengan Seks Dengan Janda Muda Dan Seksi Ini"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info