>>>>>

Sepasang Kanak-Kanak Berusia 5 Tahun Melakukan Hubungan Intim Di Toilet Sekolah

Guru tadika South Jersey yang tidak sengaja mencari dua dari murid-muridnya telanjang dan "berhubungan seks" di bilik mandi diberhentikan kerana dianggap gagal untuk mengawasi pelajar. Tapi Kelly Mascio "bertindak secara profesional dan bertanggungjawab melaporkan insiden tersebut, kepihak kepolisian" kata Presiden Persatuan Pendidikan Mullica Township Barbara Rheault Daily News.


"Pada mulanya mereka mengatakan hal itu gagal untuk mengawasi murid-muridnya," kata Rheault. Sejauh daerah belum mengatakan mengapa mereka menghentikan Mascio dengan membayar, namun polis yang menyiasat insiden tersebut tidak dikenakan padanya jenayah kejahatan.

Macio masuk ke tandas dan seketika ia mencari dua pelajar yang berusia 5 tahun, lelaki dan perempuan telanjang di bilik mandi. Dia melaporkan kejadian tersebut ke penyelia.

Daerah perlu memohon untuk menamatkan guru melalui Kementerian Pendidikan negara bahagian. Seorang juru bicara mengatakan kepada Daily News Isnin pagi mereka belum menerima dokumen mengenai Mascio.
0 Komentar untuk "Sepasang Kanak-Kanak Berusia 5 Tahun Melakukan Hubungan Intim Di Toilet Sekolah "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info