>>>>>

Kerana Seringkali Mengalami Orgasme, Wanita Ini Bunuh Diri

Sebuah kisah nyata dan tragis ini mengenai seorang wanita dari Tampa Bay, Amerika Syarikat bernama Gretchen Molannen (39 tahun) yang mengalami penyakit Persistent Genital Arousal Disorder (PGAD) yang menyebabkan dia mengalami rangsangan seksual terus menerus dan menyebabkan dirinya mengalami orgasme tanpa henti secara tak terkawal .

Baginya hal tersebut tidak memberikan rasa nikmat, melainkan psikologinya amat tertekan dan menyiksa batinnya selama 16 tahun terakhir. Salah satu caranya untuk mengendalikan hal ini adalah melakukan masturbasi secara berlebihan dalam sehari, dan adakalanya sampai puluhan kali dalam sehari!
Gretchen Molannen
Wanita lain menginginkan orgasme, tetapi baginya sangat menekan batin

Hal tersebut membuatnya menghabiskan lebih banyak masa di tandas tempatnya bekerja. Sampai akhirnya keadaan ini membuatnya terpaksa berhenti bekerja. Namun itu pun tidak juga menyelesaikan masalah kerana kelainan yang menyerangnya ini tidak pernah reda "serangannya".

Kerana tidak tahan dengan beban seksaan yang dialaminya ini, akhirnya dia memutuskan membunuh dirinya pada 1 Disember 2012 hanya sehari selepas dia menceritakan kisahnya yang disiarkan secara dalam talian oleh Tampa Bay Times.
Gretchen Molannen
Ia memutuskan bunuh diri untuk mengakhiri penderitaannya

Sayang sekali ia memutuskan mengakhiri hidupnya kerana sesuatu yang indah.(Tampa Bay Times, Daily Mail)

0 Komentar untuk "Kerana Seringkali Mengalami Orgasme, Wanita Ini Bunuh Diri"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info