>>>>>

Guru Lelaki Ini Kantoi Mencuri Pakaian Dalam Wanita

Erfan Septianto (25 tahun) kantoi mencuri seluar dalam dan bra di sebuah rumah sewa di Situbondo. Ternyata, Erfan yang berkerja sabagai guru itu melakukannya untuk memukau teman wanita yang telah memutusnya.

Erfan mengaku telah diputus teman lelakinya yang bernama Sinta. Dia merasa sakit hati kerananya dan berniat mengambil seluar dalam dan bra nya agar boleh digunakannya memukau Sinta.

"Saya pernah melihat dia (Sinta) di rumah sewa itu. Makanya saya curi semua seluar dalam dan bra di jemuran kerana tidak tahu punya dia yang mana," ujar Erfan di Polres Situbondo, Sabtu 29 Mac 2014.
Maling Pakaian Dalam Wanita
Sinta memamerkan pakaian dalam miliknya yang dicuri oleh Erfan
Erfan mengaku hendak membawa seluar dan bra yang telah dicurinya ke dukun. "Rancangan itu mau saya bawa ke dukun agar dipelet dan dia (Sinta) tergila-gila sama saya," akuinya.

Guru mata pelajaran PPKN itu mengaku baru kali ini melakukan aksi pencurian di tempat kost yang dijaga Eko Sujatmoko (42 tahun) tersebut.

Namun, pengakuan Erfan diragukan kerana aksi sama sudah seringkali terjadi di tempat kost yang terletak di sisi selatan RSU dr Abdoer Rahem Situbondo tersebut. Benar-benar memalukan.

(Tribun, saat)
0 Komentar untuk "Guru Lelaki Ini Kantoi Mencuri Pakaian Dalam Wanita "

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info