>>>>>

Keluarga Penumpang MH370 Membuat Protes Di Kedutaan Besar Malaysia Di Beijing China

Saudara-mara penumpang yang menaiki penerbangan MH370 yang disahkan  hari ini mengadakan tunjuk perasaan marah selepas menerima berita bahawa tiada yang terselamat di atas kapal pesawat Malaysia Airlines.

Ahli keluarga China cuba untuk menyerang Kedutaan Malaysia di Beijing kerana mereka menyatakan kemarahan mereka pada apa yang mereka lihat sebagai siasatan bungled ke dalam mana berada penerbangan itu.

Ketua Eksekutif Malaysia Airlines hari ini enggan untuk mengatakan sama ada atau tidak dia akan meletakkan jawatan berikutan kegagalan untuk mencari penerbangan, sehari selepas teks telah dihantar kepada keluarga-keluarga penumpang memberitahu mereka bahawa pesawat itu hampir pasti hilang.





Usaha PENCARIAN Pesawat Yang disahkan Terkini dikesan di selatan Lautan hindi TIDAK dapatditeruskan akibat cuaca Buruk .. Di pahamkan JUGA masalah Yang dihadapi UNTUK PENCARIAN Pesawat Mh370 tersebut ialah keadan Laut Yang berombak dan Paras kedalaman Laut sedalam 3700m

Malaysia Airlines Penerbangan MH370 hilang Masjid Skrin radar Widen Radios daripada Satu jem selepas berlepas Masjid Kuala Lumpur UNTUK Beijing DENGAN 239 Orang Di Atas Kapal PADA 8 Mac.

Pesawat tersebut tidak dapat dikesan sejak ia hilang dari 8 mac lalu tetapi serpihan telah ditemui di perairan jauh di luar pantai Australia yang mungkin menjadi sebahagian daripada kapal terbang yang hilang.

Pegawai-pegawai yang bertanggungjawab bagi penyiasatan itu telah membuat pengesahan teori bahawa pesawat itu terhempas sengaja oleh salah satu orang di atas kapal, menurut Daily Telegraph.

Satu sumber memberitahu akhbar itu: 'Ini merupakan satu tindakan yang disengajakan oleh seseorang di atas kapal yang mempunyai pengetahuan terperinci untuk melakukan apa yang telah dilakukan.' 






 Satu kumpulan yang mendakwa mewakili keluarga penumpang mengeluarkan kenyataan yang menerangkan syarikat penerbangan Malaysia , kerajaan dan tentera sebagai ' algojo .

Kerajaan China nampaknya menyertai bantahan terhadap Malaysia, menuntut untuk tahu mengapa negara ini memilih untuk mengumumkan semalam bahawa MH370 telah hilang.

Timbalan Menteri Luar Xie Hangsheng memberitahu Duta Malaysia untuk menyerahkan data satelit yang digunakan untuk membuat kesimpulan bahawa penerbangan itu telah terhempas ke dalam laut.

Walau bagaimanapun, walaupun kegagalan pegawai-pegawai siasatan dari Malaysia Airlines hari ini mempertahankan siasatan dan menegaskan mereka telah dirawat mangsa sensitif .

Pada sidang akhbar di Kuala Lumpur , Ketua Eksekutif Ahmad Jauhari Yahya enggan menyatakan sama ada atau tidak dia akan meletakkan jawatan - mengatakan bahawa ia akan menjadi ' pilihan peribadi .

Beliau menyatakan sokongan penuh syarikat penerbangan itu untuk kedua-dua keluarga penumpang hilang dan siasatan yang sedang berjalan ke dalam kehilangan pesawat..DAILYMAIL
0 Komentar untuk "Keluarga Penumpang MH370 Membuat Protes Di Kedutaan Besar Malaysia Di Beijing China"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info