>>>>>

Gadis Kembar Ini Semuanya Hal Dalam Hidup Mereka Berkongsi Termasuk Teman Lelaki

Walaupun dilahirkan sebagai sebagai kembar, pada umumnya pasangan kembar pasti mempunyai kehidupan peribadi serta pemilikan benda yang tetap berasingan dan berbeza dengan saudaranya ketika sudah dewasa.

Namun, hal tersebut tidak berlaku buat Anna dan Lucy DeCinque. Kedua wanita sexy yang dilahirkan sebagai kembar serupa dengan perbezaan satu minit ini boleh dikatakan sebagai kembar paling serupa di dunia baik dari segi fizikal maupun sehariannya.

Keduanya berkongsi banyak hal mulai dari pekerjaan, rumah, kereta bahkan satu akaun Facebook yang sama. Tak hanya itu, mereka bahkan berkongsi kekasih.

Sejak kecil pun, Anna dan Lucy ditempatkan di sekolah yang sama bahkan hingga kuliah pun mereka menduduki kelas yang sama.


Lucy (kiri) dan Anna DeCinque. Lucy mempunyai tahi lalat di pipi dan Anna mempunyai luka kecil di dahinya sebagai satu-satunya pembeza mereka

Untuk menambah semua kesamaan ini, saat dewasa, mereka bahka rela menghabiskan wang lebih dari US $ 200 ribu hanya demi operasi plastik dan pembesaran payudara untuk kelihatan semakin mirip.

kerana miripnya, ayah mereka walaupun sering sukar membezakan keduanya walaupun Lucy mempunyai sebuah tahi lalat di pipinya dan Anna mempunyai luka kecil pada dahinya sebagai tanda. "Ibu kami yang selalu boleh membezakan kita, tapi ayah kami tidak terlalu boleh," ungkap Lucy.


Sudah sukar dibezakan, mereka malah melakukan semua hal bersama-sama. Gila!

hal yang dirasakan sang ayah ternyata juga dirasakan para bekas teman lelaki keduanya. Kerana sukar membezakan wajah keduanya, Lucy mengaku bahawa ia dan saudara kembarnya seringkali bertukar teman lelaki jika merasa bosan.


Ini penampilan Anna dan Lucy ketika berusia 19 tahun

Anna lalu menjelaskan bahawa hal ini tak menjadi sebuah keanehan, bahkan ketiganya tidur di katil yang sama dan melakukan hubungan seks bersama-sama.

                                                   Ben Byrne, kekasih Anna dan Lucy saat ini


Hingga kini, baik Anna maupun Lucy tak merasa bosan walaupun selalu melekat kemana-mana dalam aktiviti seharian.

Keduanya kini menjalankan diet dan rutin sukan yang sama demi mempertahankan penampilan sama.

Bahkan, memilih bekerja di tempat yang sama dengan kedudukan yang sama di sebuah rumah penjagaan sebagai pelayan makanan dan berkongsi gaji untuk digunakan demi mempercantik diri dengan pelbagai rawatan kecantikan dan membeli pakaian dengan selera yang sama pula.

                                                       (Daily Mail, Oddity Central)
0 Komentar untuk "Gadis Kembar Ini Semuanya Hal Dalam Hidup Mereka Berkongsi Termasuk Teman Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info