>>>>>

Balotelli Jadi Rebutan Real Madrid dan Inter Milan





Real Madrid dikhabarkan cuba mendapatkan tanda tangan Mario Balotelli setelah penyerang Manchester City itu dinilai semakin matang bersama Itali di Euro 2012.

Dan seperti menjadi kebetulan yang aneh, kerana kelab yang pernah membuang Balotelli iaitu Inter Milan ternyata cuba mendapatkannya kembali pemain berdarah Ghana itu ke San Siro.

Perebutan antara Madrid dan Inter itu mengemuka ketika pelatih Madrid, Jose Mourinho menganggap bahawa pemain tengah mereka sudah mencukupi. Sehingga Madrid masih memerlukan pemain untuk sektor depan dan belakang.

Khabar angin yang berkembang, Madrid akan mengejar Luka Modric, Yaya Toure atau David Silva. "Tetapi priotitas Mourinho adalah mencari pemain dengan kemampuan menyerang di atas rata-rata," tulis laman web Deccachronicle.

Kemudian ada spekulasi bahawa Balotelli yang menjadi pilihan Mourinho. Balotelli boleh menjadi pengganti Gonzalo Higuian kemungkinan dilepas ke Juventus atau Karim Benzema yang semakin sukar masuk kesebelasan utama

Sementara minat Inter kepada Balotelli kerana keinginan pemilik kelab, Massimo Moratti. "Moratti menyesal telah melepas Balotelli ke Manchester City. Tetapi bagaimana dengan kes Andrea Pirlo yang dibuang dari AC Milan ke Juventus. Fans akan senang ia kembali," kata Moratti. (dey)

Terima kasih Telah Membaca Artikel Di tabekpuang.blogspot.com- Jika  Artikel Ini Dirasa Bermanfaat Tolong Share Kepada rakan-rakan Anda dan Like Page atau Follow Kami. 
1 Komentar untuk "Balotelli Jadi Rebutan Real Madrid dan Inter Milan"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info