>>>>>

Tragis! Pengantin Wanita Ini Koma Selepas Dilambung Oleh Para Pengiring pengantin

Tragis! Pengantin Wanita Ini Koma Setelah Dilempar Oleh Para Pengiring Pengantin
   
 Hari perkahwinan sejatinya menjadi hari yang paling membahagiakan bagi setiap pasangan. Namun, siapa sangka nasib malang menimpa seorang pengantin wanita di sela-sela perkahwinannya pada pertengahan Oktober lalu.

Alih-alih ingin melakukan sebuah tradisi yang menyenangkan yaitu melempar pengantin wanita ke udara lalu menangkapnya beramai-ramai oleh para pengiring pengantin, namun yang terjadi malah sebuah malapetaka.

Seperti yang dilaporkan oleh dailymail.co.uk, seorang pengantin wanita asal Zaozhuang, Shandong, China harus dilarikan ke rumah sakit akibat mengalami koma kerana gegaran selepas kepalanya terhantuk lantai di hari perkahwinannya.




Malang sekali, sang pengantin tak sedarkan diri ketika ia dilempar beramai-ramai ke udara oleh pengiring pengantin sebagai kejutan untuknya. Sayang, para pengiring pengantin ini tak boleh menangkapnya dengan baik alhasil tubuh pengantin wanita muda yang tak disebutkan namanya ini langsung jatuh ke lantai.



pihak keluarga pun panik dan segera menghubungi pihak kepolisian setempat untuk meminta tolong menetapkan lalu lintas agar diberikan jalan untuk boleh tiba di rumah sakit terdekat dengan cepat.

Setelah dirawat beberapa hari di rumah sakit, kini sang pengantin wanita tersebut sudah pulih dan keadaannya pun stabil. Hal ini menjadi pelajaran bagi anda yang tengah menyiapkan pesta pernikahan agar tetap memperhatikan segi keselamatan.
0 Komentar untuk " Tragis! Pengantin Wanita Ini Koma Selepas Dilambung Oleh Para Pengiring pengantin"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info