>>>>>

Meskipun Di Katakan Sebagai Lelaki Terjelek Di Dunia, Lelaki Ini Mampu Buktikan Diri

Meski di cap sebagai lelaki paling jelek di wilayahnya, namun lelaki ini mampu membuktikan bahawa cinta ternyata tak memandang rupa. Meski memilki rupa yang jelek, namun Baguma memilki badan yang sihat termasuk dia mempunyai kesuburan yang baik.

Hal ini dibuktikan dari lelaki yang bernama lengkap Godfrey Baguma ini telah memilki 8 anak. Dua anak dia peroleh dari isteri pertamanya dan 6 anak dia peroleh dengan isteri ke duanya. Perkahwinan pertama lelaki asal Uganda ini, tidak berjalan lancar kerana Godfrey menangkap isteri pertamanya hubungan sulit dan menyebabkan lelaki ini harus mengalami perceraian dari isteri pertama nya dan dianugerahkan 2 orang anak. Anak pertama dari isteri pertamanya lahir selepas 4 tahun perkahwinannya.

Bekas isterinya pergi meninggalkannya ketika usia kandungannya 6 bulan saat itu tapi kembali lagi selepas itu. Saat isterinya kembali, Godfrey mengatakan bahawa wajah yang miliki bukan lah sebuah pilihan dan jika bekas isterinya ketika itu merasa keberatan dan memilih untuk pergi, maka Godfrey mengizinkannya.

Selepas bercerai, lelaki berusia 47 tahun ini kemudian menikahi isteri keduanya yang bernama Kate Namanda yang ternyata mempunyai perbezaan sangat berbeza dengan Godfrey iaitu 20 tahun lebih muda dari Godfrey. Pernihakan yang dilaksanakan di Kyazanga, Uganda ini merupakan perkahwinan yang mampu menjana wang di mana tetamu yang dibenarkan hadir perlu membayar yuran masuk ke pernikahan saat itu untuk melihat atau menyaksikan majlis perkahwinan.

Kekurangan yang dialami Baguma, telah berlaku sejak lahir. Tidak ada alasan penyebab dari kekurangannya itu. Meski lahir dan membesar dengan keunikannya, hal ini tidak menjadikan halangan untuknya. Siapa sangka lelaki yang digelar atau dipanggil Sebabi yang memilki arti yang paling jelek diantara semuanya merupakan penyanyi di daerahnya.

Dia menjadikan keunikan dari wajahnya untuk membuat hidup yang baik dan cukup berjaya dari kerjayanya sebagai seorang penyanyi. Dia juga mempunyai nama stage iaitu Sebabi dan telah melakukan rakaman sebuah remix yang berjudul "Are You A Sebabi" dengan seorang pemuzik cukup terkenal di Uganda.
0 Komentar untuk "Meskipun Di Katakan Sebagai Lelaki Terjelek Di Dunia, Lelaki Ini Mampu Buktikan Diri"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info