>>>>>

Kecantikan Pengawal keselamatan Di Bandung Ini Membuat Gempar Para Netizen Terutamanya Lelaki


Apabila kita diminta untuk menggambarkan sosok pengawal keselamatan (unit petugas keselamatan / security) maka yang terlintas di fikiran kita adalah sesosok lelaki yang berbadan kekar, tegap dengan sorot mata yang menggerunkan sesiapa

Rima Efriani Melati
Aanda pasti akan terkejut-terkejut setelah mengetahui siapa sebenarnya gadis cantik yang menimbulkan perasaan cinta ini
 
Namun semua anggapan tersebut berjaya dipatahkan oleh Rima Efriani Melati. Siapakah Rima Efriani Melati? Dia adalah seorang pegawai keselamatan yang bertugas di pejabat Bank Rakyat Indonesia Cabang Asia-Afrika, Bandung, Jawa Barat.

Rima Efriani Melati
Kkecantikan parasnya ini membuat banyak orang tak percaya bahawa pekerjaannya adalah pegawai keselamatan yang serupa dengan dunia laki-laki dan keras
 
Parasnya yang cantik dengan senyumnya yang manis mencetuskan kekecohan di dunia maya yang membuat Rima mendadak tenar dan menjadi bahan pembicaraan. Akaun Instagramnyarimaefrianimelati pun mendadak mengalami peningkatan jumlah followers yang masif dalam masa singkat.

Rima Efriani Putri
Mumungkin selepas ini akan banyak para lelaki single yang membuka akaun di tempat Rima bertugas agar boleh sering melihat kecantikannya
 
Foto-foto yang disiarkan oleh Rima di Instagram pun mendapat banyak komen, mulai dari yang memuji kecantikannya, menanyakan statusnya, sampai yang menanyakan alamat dan nombor kenalan peribadinya.

Rima Efriani Melati
Seseperti para gadis muda pada umumnya, Rima memang suka bergambar selfiedan hantar mereka ke media sosial
 
Di akaun Instagramnya Rima memang sering menghantar pose-posenya. Sesiapa yang merasa dirinya laki-laki sejati pastilah terpesona. Terlebih lagi kalau sedang single. Bahkan para wanita pun banyak yang iri dengan kecantikannya yang membuatnya tenar dalam masa singkat.

Rima Efriani Melati
Ssalah satu foto Rima yang posenya sudah pasti membuat sesiapa yang merasa dirinya sebagai lelaki akan "berdebar-debar".

Namun sejujurnya pasti kita sempat terpikir, apakah keselamatan secantik ini mampu membuat nyali para perompak bank yang kini menjamur menjadi ciut, ataukah kecantikannya ini malahan membuat para perompak tersebut terpesona ketika beraksi sehingga mereka terbius dan membuat mereka mudah ditangkap aparat saat beraksi?
(Instagram)
0 Komentar untuk "Kecantikan Pengawal keselamatan Di Bandung Ini Membuat Gempar Para Netizen Terutamanya Lelaki"

 
Copyright © 2014 Tabek Puang - All Rights Reserved
Template By Catatan Info